Як повідомляє сайт NLE, компанія розпочала рекламну акцію напередодні Євро-2012 за участю відомих в країні особистостей, яка закликає не їхати на чемпіонат до України, оскільки футбольні вболівальники-чоловіки зустрінуться з "прекрасними українськими жінками".
У прес-релізі повідомляється, що реклама під слоганом "Втримай його вдома" розрахована на жіночу аудиторію, а героєм першого кліпу став Хенк Спаан (Henk Spaan) - спортивний журналіст і колумніст.
Зокрема, в кліпі, який триває 25 секунд, з'являється пошукова система Google і вводяться слова Ukrainian women. Після цього на екрані з'являється велика кількість фотографій молодих привабливих напіводягнених жінок.
Відеоряд супроводжується жіночим голосом, який може сприйматися як такий, що висловлює зневагу і огиду. Далі в кадрі з'являється герой - Хенк Спаан, який на дивані дивиться телевізор, після чого - безпосередньо логотип NLE і зображення пропонованого контракту з подарунком - приладу з виготовлення пива
http://life.pravda.com.ua/travel/2012/04/24/101095/