Форум Краматорська

  • 28 Березень 2024, 11:15:58
  • Ласкаво Просимо, Гість
Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь.

Увійти

Новини:

Автор Тема: Качество коммунальных услуг  (Прочитано 4778 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

20 Лютий 2007, 09:26:27
Відповідь #15
Offline

AntZ


Offline AntZ

  • سلام عليكم
  • *****
  • Ветеран
  • Повідомлень: 39816
  • Країна: 00
  • Карма: +787/-556
  • Дякую
  • Сказав: 0
  • Отримав: 4
  • Urbi et Orbi
    • Чоловіча
    • Перегляд профілю
внутренние правила знать бы хорошо, но необязательно. Мы же собираемся в Суд подавать, а не на рассмотрение какой-нибудь "внутренней коммунальной комиссии"
нужен просто хороший юрист с опытом ведения подобных дел, а "мозговым штурмом" нифига тут не решишь
потому что то, что кажется логичным и здравым на первый неопытный и необразованный взгляд, на самом деле таким зачастую не является
кроме того, нахрена открывать америку, если ее уже открыли?
*
Кидаючи в воду камінці, дивись на кола, їми створені - інакше таке заняття буде порожньою забавкою

Форум Краматорська

Re: Качество коммунальных услуг
« Відповідь #15 : 20 Лютий 2007, 09:26:27 »

20 Лютий 2007, 09:34:58
Відповідь #16
Offline

Lina


Offline Lina

  • ***
  • Постоялец
  • Повідомлень: 833
  • Країна: 00
  • Карма: +21/-17
  • Дякую
  • Сказав: 0
  • Отримав: 0
    • Перегляд профілю
Порядка актирования нет не только для потребителей, но и для коммунальщиков, а это , кстати, на руку потребителям, потому как, в данном случае все доказательства являются допустимыми (ст. 59 ЦПК Украины).

20 Лютий 2007, 09:37:03
Відповідь #17
Offline

slc


Offline slc

  • ****
  • Старожил
  • Повідомлень: 1646
  • Карма: +14/-6
  • Дякую
  • Сказав: 2
  • Отримав: 2
    • Перегляд профілю
внутренние правила знать бы хорошо, но необязательно. Мы же собираемся в Суд подавать, а не на рассмотрение какой-нибудь "внутренней коммунальной комиссии"
нужен просто хороший юрист с опытом ведения подобных дел, а "мозговым штурмом" нифига тут не решишь
потому что то, что кажется логичным и здравым на первый неопытный и необразованный взгляд, на самом деле таким зачастую не является
кроме того, нахрена открывать америку, если ее уже открыли?
Тоже верно...

20 Лютий 2007, 09:38:20
Відповідь #18
Offline

slc


Offline slc

  • ****
  • Старожил
  • Повідомлень: 1646
  • Карма: +14/-6
  • Дякую
  • Сказав: 2
  • Отримав: 2
    • Перегляд профілю
Порядка актирования нет не только для потребителей, но и для коммунальщиков, а это , кстати, на руку потребителям, потому как, в данном случае все доказательства являются допустимыми (ст. 59 ЦПК Украины).
То есть любой акт, подписанный толпой соседей, будет являться мало-мальским доказательством?

А это касается коммуналки или потребительских вопросов в целом?

27 Лютий 2007, 16:01:41
Відповідь #19
Offline

Lina


Offline Lina

  • ***
  • Постоялец
  • Повідомлень: 833
  • Країна: 00
  • Карма: +21/-17
  • Дякую
  • Сказав: 0
  • Отримав: 0
    • Перегляд профілю
Керівнику_______________ ___________
адреса__________________ ___________

Копія: Управління комунального господарства
міськвиконкому


АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про неналежну якість житлово-комунальних послуг
( в порядку ст. 18 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”)


   Ми, що нижче підписалися:
   1.______________________ ________________________ _______________________;
(ПІБ, адреса, телефон)
   2.______________________ ________________________ _______________________;
(ПІБ, адреса, телефон)
   3.______________________ ________________________ _______________________,
(ПІБ, адреса, телефон)
(надалі члени комісії), повідомляємо Вас, про те, що  в період з “___”___________2007 року по “__”_______2007 року надання житлово-комунальних послуг   житловому будинку №____ по вул.___________ в м.Вінниці здійснюється з грубим порушенням вимог діючого законодавства, а саме: ________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
Для фіксування вказаного порушення  члени комісії звернулися до Вас телеграмою №_____ від ______________, в якій було вказано дату та час оформлення претензії споживача до виконавця. У зазначений  час Ваш представник не з*явився, у зв*язку з чим, використовуючи право надане ст. 18 Закону України “Про житлово-комунальні послуги” цей акт- претензія Споживача до  Виконавця підписується трьома споживачами Ваших послуг.
На підставі викладеного, та керуючись діючим законодавством,
ПРОШУ:
1.   Розглянути вказаний акт-претензію впродовж 3-х робочих днів і провести перерахунок платежів за надані комунальні послуги, у зв*язку з їх невідповідністю нормам, встановленим діючим законодавством.
2.   Про здійснений перерахунок прошу повідомити письмово за адресою м.Вінниця, вул.____________ буд, кв.
В разі відсутності, впродовж 10-ти  календарних  днів, належного реагування на
цей акт-претензію, Споживач залишає за собою право не проводити розрахунків за надані Вами послуги, до вирішення вказаного спору в суді

Дата                          Підписи

Форум Краматорська

Re: Качество коммунальных услуг
« Відповідь #19 : 27 Лютий 2007, 16:01:41 »