Прокурору м. Краматорська
старшому раднику юстиції Андреєву Р.Г.
члена Громадської Ради м. Краматорська
КОВАЛЬЧУКА Сергія Володимировича,
копія: Секретарю Краматорської міської Ради Борсук А.М.
ЗВЕРНЕННЯ.
Рішенням Краматорської міської Ради № 36/V-10 від 12.05.2010г., було затверджено наступний регуляторний акт: «Порядок передачі в оренду цілісного майнового комплексу комунального виробничого підприємства «Краматорський водоканал». Проект цього рішення розглядався на засіданні Громадської Ради м.
Краматорська 30.04.2010р., і було винесено рішення: не рекомендувати депутатам міської ради передавати комунальне виробниче підприємство «Краматорський водоканал» в оренду.Рішення Громадської Ради м.
Краматорська виходило з наступного, що передача в оренду ККВП«Краматорський водоканал» порушує Конституцію та діюче Законодавство України, а саме:
- Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
У відповідності до п.4 ст.16: «Рішення про наділення міських рад правами щодо управління майномі фінансовими ресурсами, які є у власності територіальних громад районів у містах, приймається на місцевих референдумах».
Стаття 26 не передбачає права міських рад на передачу в оренду комунального майна. Стаття 29 До повноважень щодо управління комунальною власністю не включене право міської ради на підготовку та внесення на розгляд пропозицій з передачі об'єктів комунальної власності в оренду.-
Закон України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»: Ст.9, в частині, що «Усі зауваження і пропозиції щодо проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу, одержані протягом встановленого строку, підлягають обов'язковому розгляду розробником цього проекту. За результатами цього розгляду розробник проекту регуляторного акта повністю чи частково враховує одержані зауваження і пропозиції або мотивовано їх відхиляє». Ст.21 в частині: «Проекти регуляторних актів, які розробляються Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими органами виконавчої влади, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, підлягають погодженню з відповідними територіальними органами спеціально уповноваженого органу. Для погодження до спеціально уповноваженого органу разом з проектом регуляторного акта подаються аналіз регуляторного впливу цього проекту та копія оприлюдненого повідомлення про оприлюднення проекту з метою одержання зауважень і пропозицій».
Ст.25 в частині: «Регуляторний акт не може бути прийнятий або схвалений уповноваженим на це органом виконавчої влади або його посадовою особою, якщо наявна хоча б одна з таких обставин:
відсутній аналіз регуляторного впливу;
проект регуляторного акта не був поданий на погодження із спеціально уповноваженим органом або його відповідним територіальним органом»
Крім того, «Порядок передачі в оренду цілісного майнового комплексу комунального виробничого підприємства «Краматорський водоканал» не відповідає вимогам наступних Законів України, а саме:
- У відповідності до п.2 ст.4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» та п.«г», частини другої статті 5 Закону України "Про приватизацію державного майна":
Не можуть бути об'єктами оренди: майно органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, в т.ч. об'єкти, які забезпечують життєдіяльність, зокрема: об'єкти інженерної інфраструктури та благоустрою міст, включаючи мережі, споруди, устаткування, які пов'язані з постачанням споживачам води, газу, тепла, а також відведенням і очищенням стічних вод.
- У депутатів Краматорської міської ради та Краматорського міського голови, обраних 26.03.2006 року, згідно діючої редакції ч.1 ст. 141 Конституції України та у відповідності до пункту 1 Прикінцевих та перехідних положень Основного Закону, та також відповідного рішення Конституційного суду України N 7-рп/ від 16 квітня 2009 року, строк повноважень закінчився 17 квітня 2010 року. З огляду на це, після квітня 2010 року, всі рішення органів місцевого самоврядування та голів цих органів є не чинними.
- При прийнятті цього рішення Краматорська міська рада вийшла за межі своїх повноважень, визначених ст. 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", а також порушила вимоги ст. 19 Конституції України, яка зобов’язує органи місцевої влади та їх посадових осіб діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.
З огляду на викладене та керуючись ст.21 Закону України "Про прокуратуру" прошу прокурора м.Краматорська:- Винести протест з вимогою скасувати рішення Краматорської міської Ради № 36/V-10 від 12.05.2010г., про затвердження регуляторного акту: «Порядок передачі в оренду цілісного майнового комплексу комунального виробничого підприємства «Краматорський водоканал». Це дозволить зберегти комунальну власності та буде запорукою запобігання зловживань з нею.
- Перевірити на відповідність Конституції та Законів України рішення які були прийняті депутатами Краматорської міської ради та Краматорським міським головою після 17 квітня 2010 року.