Керівнику_______________ ___________
адреса__________________ ___________
Копія: Управління комунального господарства
міськвиконкому
АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про неналежну якість житлово-комунальних послуг
( в порядку ст. 18 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”)
Ми, що нижче підписалися:
1.______________________ ________________________ _______________________;
(ПІБ, адреса, телефон)
2.______________________ ________________________ _______________________;
(ПІБ, адреса, телефон)
3.______________________ ________________________ _______________________,
(ПІБ, адреса, телефон)
(надалі члени комісії), повідомляємо Вас, про те, що в період з “___”___________2007 року по “__”_______2007 року надання житлово-комунальних послуг житловому будинку №____ по вул.___________ в м.Вінниці здійснюється з грубим порушенням вимог діючого законодавства, а саме: ________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
Для фіксування вказаного порушення члени комісії звернулися до Вас телеграмою №_____ від ______________, в якій було вказано дату та час оформлення претензії споживача до виконавця. У зазначений час Ваш представник не з*явився, у зв*язку з чим, використовуючи право надане ст. 18 Закону України “Про житлово-комунальні послуги” цей акт- претензія Споживача до Виконавця підписується трьома споживачами Ваших послуг.
На підставі викладеного, та керуючись діючим законодавством,
ПРОШУ:
1. Розглянути вказаний акт-претензію впродовж 3-х робочих днів і провести перерахунок платежів за надані комунальні послуги, у зв*язку з їх невідповідністю нормам, встановленим діючим законодавством.
2. Про здійснений перерахунок прошу повідомити письмово за адресою м.Вінниця, вул.____________ буд, кв.
В разі відсутності, впродовж 10-ти календарних днів, належного реагування на
цей акт-претензію, Споживач залишає за собою право не проводити розрахунків за надані Вами послуги, до вирішення вказаного спору в суді
Дата Підписи