вот кстати и договорчик
Договір
про надання послуг
з підключення до системи електронної звітності
м. Київ «____» ________________ 2009 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ефективні інформаційні системи» (надалі - ОПЕРАТОР), в особі директора Краснова П. І., що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, і юридична особа або фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності (надалі - АБОНЕНТ), яка зазначена в Картці приєднання до даного договору (Додаток № 3 до цього Договору) та яка приєднується до цього Договору відповідно до положень ст. 634 Цивільного кодексу України, з іншої сторони, що разом надалі іменуються «Сторони», уклали цей Договір про наступне:
Стаття 1. Предмет Договору
1.1. Оператор, на підставі укладених з органами державної влади договорів, перелік яких наведено на сайті Оператора, надає Абоненту послуги з підключення до системи електронної звітності, чим супроводжує процес подання АБОНЕНТОМ звітів до цих органів відповідно до обраного АБОНЕНТОМ та визначеного у Картці приєднання тарифного плану.
Стаття 2. Загальні положення
2.1. АБОНЕНТОМ може бути юридична або фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності.
2.2. Договір є договором приєднання відповідно до ст. 634 Цивільного кодексу України, тому:
2.2.1. Форма та зміст договору затверджений Оператором та розміщений на сайті
www.eis.net.ua (далі – сайт Оператора), та підписаний електронним цифровим підписом Оператора.
2.2.2. Договір не передбачає можливості внесення змін з боку АБОНЕНТА за винятком випадків, передбачених п. 10.3 цього Договору.
2.2.3. Договір укладається у спосіб приєднання до нього АБОНЕНТА шляхом підписання електронним цифровим підписом АБОНЕНТА та надання ОПЕРАТОРУ засобами електронного зв’язку картки приєднання або шляхом підписання договору у паперовому вигляді.
Стаття 3. Терміни та скорочення
3.1. Терміни та скорочення в цьому Договорі вживаються у таких значеннях:
адресат звітності – орган державної влади, установа, організація, що приймає звіти в електронній формі;
електронний конверт – складова частина електронного повідомлення, яким передається зашифрований електронний звіт або квитанція, яка містить ряд службових даних, що дозволяють ОПЕРАТОРУ беззаперечно визначити достовірність електронного звіту або квитанції без ознайомлення з їх змістом, в тому числі посилені сертифікати відкритих ключів відправника електронного повідомлення та заголовок електронного звіту або квитанції, відомості про відправника та адресата електронного повідомлення;
квитанція про одержання звіту в електронній формі (далі – перша квитанція) – електронний документ, що створюється оператором за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення та засвідчує факт і час подання звіту в електронній формі;
квитанція про приймання звіту в електронній формі (далі – друга квитанція) – електронний документ, що створюється Центром обробки електронних звітів за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення та засвідчує факт та час приймання (неприймання) звіту в електронній формі та внесення його даних у базу даних адресата звітності;
підписувач – АБОНЕНТ (фізична особа) або посадова особа АБОНЕНТА (юридичної особи), яка відповідно до наказу або іншого розпорядчого документу АБОНЕНТА має повноваження накладати електронний цифровий підпис на звіти в електронній формі;
система електронної звітності (далі – Система) – сукупність організаційних, правових заходів та програмних, програмно-апаратних, телекомунікаційних засобів абонентів, оператора та адресатів звітності, що забезпечують створення, передавання, контроль проходження, оброблення даних та зберігання електронних звітів та квитанцій;
звіт в електронній формі (електронний звіт) – звіт, що сформований і подається за правилами, визначеними відомчими нормативними актами адресатів звітності, та вимогами чинного законодавства України;
центр обробки електронних звітів – структурний підрозділ адресата звітності, що виконує функції інформаційно-технічного адміністратора системи електронної звітності, що включає одержання, перевірку цілісності електронних звітів, внесення їх даних до бази даних адресата звітності, зберігання їх протягом установленого строку, а також їх передачу структурним підрозділам адресата звітності у відповідності до вимог, визначених у відомчих нормативних актах адресатів звітності, що регламентують подання до них електронних звітів.
3.2. Інші терміни та скорочення в цьому Договорі вживаються у значеннях відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис”, Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, нормативних актів адресатів звітності, що регламентують подання до них електронних звітів, іншими нормативно-правовими актами.
Стаття 4. Особливості створення та подання електронного звіту
4.1. АБОНЕНТ створює електронний звіт за допомогою будь-якого програмного забезпечення, яке підтримує формати електронних звітів, затверджені адресатами звітності.
4.2. При накладенні електронного цифрового підпису та шифруванні електронних звітів АБОНЕНТ зобов’язаний використовувати виключно надійні засоби ЕЦП, надані акредитованим центром сертифікації ключів (далі - АЦСК). За бажанням АБОНЕНТА ОПЕРАТОР забезпечує безоплатно отримання АБОНЕНТОМ надійних засобів ЕЦП одного з АЦСК .
4.3. Під час накладення ЕЦП на електронний звіт АБОНЕНТ зобов’язаний використовувати виключно чинні посилені сертифікати відкритого ключа, сформовані для нього АЦСК.
4.4. Електронний звіт обов’язково повинен бути підписаний у відповідності до вимог нормативних актів адресатів звітності. Ознайомитись з переліком та змістом цих нормативних актів АБОНЕНТ може на офіційних сайтах адресатів звітності, або на сайті ОПЕРАТОРА.
4.5. Електронний звіт надсилається на електронну адресу Оператора zvit@e-zvit.com.ua.
Стаття 5. Права та обов’язки Сторін
5.1. ОПЕРАТОР зобов’язаний:
5.1.1. Провести реєстрацію АБОНЕНТА в системах електронної звітності адресатів звітності.
5.1.2. Проінформувати АДРЕСАТА ЗВІТНОСТІ про включення АБОНЕНТА до Системи.
5.1.3. Забезпечити одержання електронних звітів від АБОНЕНТА для подальшого передавання їх адресатам звітності.
5.1.4. Провести перевірку наданого АБОНЕНТОМ електронного звіту виключно у частині перевірки службових даних та перевірки чинності посилених сертифікатів відкритих ключів респондента, які містяться в електронному конверті. У разі невідповідності службових даних або втрати чинності хоча б одним із посилених сертифікатів відкритих ключів АБОНЕНТА, надіслати АБОНЕНТУ відповідну квитанцію.
5.1.5. Створити та передати АБОНЕНТУ та АДРЕСАТУ ЗВІТНОСТІ першу квитанцію та засвідчити наявність електронного звіту позначкою часу. Цей час фіксується в першій квитанції в якості часу подання електронного звіту.
5.1.6. Гарантовано передати електронні звіти та квитанції від АБОНЕТІВ до центрів обробки електронних звітів адресатів звітності та у зворотному напрямку впродовж двох годин з моменту їх отримання.
5.1.7. Забезпечити реєстрацію та зберігання інформації про передані електронні звіти та квитанції.
5.1.8. Забезпечити зберігання електронних звітів у шифрованому вигляді до моменту отримання АБОНЕНТОМ другої квитанції.
5.1.9. Забезпечити зберігання квитанцій центрів обробки електронних звітів у шифрованому вигляді до моменту отримання їх АБОНЕНТАМИ.
5.1.10. Забезпечити зберігання власних електронних повідомлень та даних електронних конвертів, а також інформації про передані електронні звіти та квитанції, здійснення їх періодичного резервного копіювання та забезпечення можливості відновлення даних з резерву протягом термінів, визначених законодавством для зберігання відповідних звітів.
5.2. ОПЕРАТОР має право:
5.2.1. Отримувати від АБОНЕНТА інформацію та документи (довідки, свідоцтва, сертифікати відкритих ключів, інше), необхідні для реєстрації АБОНЕНТА в системах електронної звітності Адресатів звітності.
5.2.2. Відмовити АБОНЕНТУ в прийнятті та обробці його електронного звіту з наступних підстав:
АБОНЕНТ використав не посилені або не свої сертифікати відкритих ключів;
при перевірці посилених сертифікатів відкритих ключів, що містяться у електронному конверті, виявлено, що хоча б один з них не є чинним на момент одержання ОПЕРАТОРОМ електронного звіту, або не був чинним на момент накладання ЕЦП (у разі застосування АБОНЕНТОМ позначки часу);
при перевірці службових даних, що містяться у електронному конверті, виявлені помилки або їх недостовірність.
5.3. ОПЕРАТОР НЕ МАЄ ПРАВА ознайомлення зі змістом та модифікації даних поданих електронних звітних документів.
5.4. АБОНЕНТ зобов’язаний:
5.4.1. Ознайомитись зі змістом та вимогами відомчих нормативних актів адресатів звітності, що регламентують подання до них електронних звітів, вимогами чинного законодавства України щодо застосування ЕЦП та неухильно дотримуватись цих вимог.
5.4.2. Пройти реєстрацію на сайті ОПЕРАТОРА.
5.4.3. Визначити прийнятний для нього тарифний план та здійснити оплату послуг згідно з ним.
5.4.4. Використовувати в процесі подання електронних звітів тільки свої особисті ключі та посилені сертифікати відкритих ключів, які є чинними на момент їх використання.
5.4.5. У разі неотримання квитанції в терміни, встановлені Статтею 5 цього Договору, перевірити факт одержання електронного звіту ОПЕРАТОРОМ телефонним запитом. При підтвердженні факту неодержання електронного звіту ОПЕРАТОРОМ терміново надіслати його повторно.
5.4.6. Терміново повідомляти ОПЕРАТОРА у разі скасування чи блокування посилених сертифікатів відкритих ключів та надавати ОПЕРАТОРУ нові посилені сертифікати відкритих ключів у разі скасування попередніх.
5.5. АБОНЕНТ має право:
5.5.1. У встановленому порядку надіслати свій електронний звіт ОПЕРАТОРУ засобами телекомунікаційного зв’язку (Інтернет).
5.5.2. Звертатися до ОПЕРАТОРА для отримання будь-яких консультацій щодо роботи в системі подання електронних звітів.
5.5.3. Надсилати ОПЕРАТОРУ свої зауваження щодо його роботи.
Стаття 6. Терміни прийняття електронних звітів
6.1. Оператор здійснює прийняття електронних звітів цілодобово, без вихідних.
6.2. Терміни прийняття електронних звітів центрами обробки даних електронних звітів визначаються адресатами звітності.
Стаття 7. Порядок вирішення спірних питань
7.1. Усі спори і розбіжності, що можуть виникнути між Сторонами з питань, пов’язаних з виконанням цього Договору, вирішуватимуться шляхом переговорів на підставі чинного законодавства.
7.2. Типи вирішення спорів і порядок їх розгляду:
7.2.1. спір «заперечення відправлення електронного документа» (Звіт, Квитанція, Договір в електронній формі), який полягає у тому, що відправник стверджує, що електронний документ не відправлявся, а одержувач – що цей електронний документ був ним отриманий, вирішується таким чином:
одержувач надає електронний документ;
перевіряється автентичність наданого електронного документа;
якщо наданий електронний документ справжній, спір вирішується на користь одержувача, в іншому випадку – на користь відправника;
7.2.2. спір «заперечення отримання електронного документа», який полягає у тому, що одержувач стверджує, що електронний документ не був отриманий, а відправник – що електронний документ був ним відправлений, вирішується таким чином:
відправник надає електронний документ та квитанції;
перевіряється автентичність наданого електронного документа та квитанцій;
якщо електронний документ та квитанції справжні, конфлікт вирішується на користь відправника, в іншому випадку – на користь одержувача;
7.2.3. спір «відправлений електронний документ не відповідає прийнятому», який полягає у тому, що відправник стверджує, що відправлений ним електронний документ не відповідає прийнятому одержувачем електронному документу, а одержувач – що одержаний ним електронний документ відповідає відправленому відправником, вирішується таким чином:
одержувач надає електронний документ;
перевіряється автентичність цього електронного документу;
якщо наданий електронний документ справжній, конфлікт вирішується на користь одержувача, в іншому випадку – на користь відправника.
7.3. Сторони домовились, що в разі виникнення спору Сторона, яка вважає, що її право порушено, звертається до іншої Сторони з письмовою претензією. Претензія розглядається в місячний строк, який обчислюється з дня одержання претензії. Письмове повідомлення про результати розгляду претензії направляється Стороні, яка вважає, що її право порушено, впродовж п’яти робочих днів з дня закінчення строку для розгляду претензії.
7.4. При недосягненні згоди між Сторонами у досудовому порядку спори вирішуються господарським судом. Підставою для визначення спорів є протоколи обміну інформацією та електронні архіви Сторін.
Стаття 8. Відповідальність сторін
8.1. За невиконання або неналежне виконання умов та обов’язків цього Договору Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
8.2. Сторони несуть відповідальність за дії своїх співробітників, яким надано право застосування ЕЦП (підписувачів), як за свої власні.
8.3. ОПЕРАТОР не несе відповідальності за збої у обміні інформацією, що виникли у результаті несправності ліній зв’язку, відключення та перебої в мережах живлення, несправності апаратних і програмних засобів АБОНЕНТА, адресата звітності, в інших випадках, коли такі збої були спричинені обставинами, які знаходяться поза межами контролю ОПЕРАТОРА.
8.4. ОПЕАТОР не несе відповідальності за зміст електронного звіту, наданого АБОНЕНТОМ.
Стаття 9. Форс - мажор
9.1. При виникненні форс-мажорних обставин, СТОРОНА зобов`язана письмово негайно проінформувати іншу СТОРОНУ про наявність таких обставин, що перешкоджають виконанню цього Договору.
9.2. Форс-мажорні обставини - це обставини, що виникли внаслідок подій екстраординарного характеру, які не могли бути передбачені та яким СТОРОНИ не могли запобігти (пожежі, повені, шторму, пилової бурі, землетрусу, засухи або інших природних явищ, а також війни, обмежень або санкцій будь-яких держав, що відбулися де-юре або де-факто, дій або відмовлення будь-яких державних влад, блокади, страйку, саботажу, безладдя, заколоти, затримки авіарейсів, тощо) за умов, що ці обставини впливають на виконання Договірних зобов`язань та у їх виникненні відсутня вина СТОРОНИ, якій такі обставини перешкодили виконанню свого обов'язку за цим Договором.
9.3. Якщо повідомлення про форс-мажорні обставини відсутнє, СТОРОНИ втрачають право посилатися, в разі невиконання своїх зобов`язань за цим Договором, на форс-мажорні обставини.
9.4. Термін виконання СТОРОНОЮ зобов`язань по цьому Договору відсувається відповідно часу, на протязі якого діяли такі обставини та їх наслідки.
Стаття 10. Інші умови
10.1. За цим Договором визначається такий порядок його підписання:
10.1.1. До підписання даного Договору АБОНЕНТ зобов’язаний отримати посилені сертифікати відкритих ключів, які необхідні для підписання електронного звіту, відповідно до умов відомчих нормативних актів адресатів звітності, що регламентують подання до них електронних звітів, в одному із АЦСК.
10.1.2. АБОНЕНТ здійснює оплату послуг ОПЕРАТОРА відповідно до визначеного пакету послуг, заповнює картку приєднання, накладає ЕЦП керівника та ЕЦП, що є аналогом відбитку печатки АБОНЕНТА та надсилає на електронну адресу ОПЕРАТРА, а саме:________________________
_________.
10.2. Про внесення змін до цього Договору ОПЕРАТОР повідомляє АБОНЕНТА письмово протягом 10 днів з моменту набуття ними чинності.
10.3. Про зміну будь-яких даних АБОНЕНТА, внесених ним до Картки приєднання, АБОНЕНТ повідомляє ОПЕРАТОРА письмово протягом 10 днів з моменту їх настання.
10.4. За бажанням АБОНЕНТА договір може бути підписаний в паперовому вигляді та направлений на поштову адресу ОПЕРАТОРА.
Стаття 11. Термін дії Договору
11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту отримання ОПЕРАТОРОМ оплати за послуги, Картки приєднання, підписаної ЕЦП АБОНЕНТА та діє протягом 12 місяців.
11.2. Якщо жодна із СТОРІН за тридцять календарних днів до закінчення терміну дії цього договору письмово не повідомить іншу СТОРОНУ про припинення дії цього договору, цей договір пролонгується на кожний наступний рік на тих же умовах.
11.3. Цей Договір може бути розірвано за згодою СТОРІН або у випадку передбаченому законодавством, та за ініціативою однієї із СТОРІН. При цьому СТОРОНА, яка хоче розірвати цей Договір, має повідомити іншу СТОРОНУ не пізніше, як за два місяці до дати розірвання.
Стаття 12. Податковий статус сторін
12.1. ОПЕРАТОР є платником податку на прибуток на загальних підставах.
Стаття 13. Реквізити ОПЕРАТОРА
ТОВ «Ефективні інформаційні системи»
01032 м. Київ, вул. Саксаганського, 119
код ЄДРПОУ 35058819, р/р 26005164916 в ВАТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК «АВАЛЬ» (м. Київ), МФО 380805, ІПН 350588126552, свідоцтво платника ПДВ №100049581
Директор П.І. Краснов
Додаток № 2
Перелік тарифних планів
№ п/п Назва тарифного плану Абоненти Вартість з ПДВ, грн. Умови оплати
1. Діловий Юридичні особи 1 380,00 100% авансовий платіж
2. Спеціальний Фізичні особи – підприємці, бюджетні підприємства соціально-культурної сфери, релігійні та благодійні організації, фонди та громадсько-політичні об’єднання 390,00 100% авансовий платіж