Форум Краматорська

  • 24 Квітень 2024, 04:25:19
  • Ласкаво Просимо, Гість
Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь.

Увійти

Новини:

Автор Тема: Палки в колеса от чиновников  (Прочитано 13241 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

01 Вересень 2009, 13:36:04
Відповідь #30
Offline

ZENA


Offline ZENA

  • жить грустно и невыносимо
  • *****
  • Ветеран
  • Повідомлень: 5706
  • Країна: 00
  • Карма: +258/-7
  • Дякую
  • Сказав: 28
  • Отримав: 24
  • выбирая богов мы выбираем судьбу...
    • Жіноча
    • Перегляд профілю
вот кстати и договорчик


Договір
про надання послуг
з підключення до системи електронної звітності

м. Київ                                                                                        «____» ________________ 2009 р.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Ефективні інформаційні системи» (надалі - ОПЕРАТОР), в особі директора Краснова П. І., що діє на підставі  Статуту, з однієї сторони, і юридична особа або фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності (надалі - АБОНЕНТ), яка зазначена в Картці приєднання до даного договору (Додаток № 3 до цього Договору) та яка приєднується до цього Договору відповідно до положень ст. 634 Цивільного кодексу України, з іншої сторони, що разом надалі іменуються «Сторони», уклали цей Договір про наступне:

Стаття 1.   Предмет Договору
1.1. Оператор, на підставі укладених з органами державної влади договорів, перелік яких наведено на сайті Оператора, надає Абоненту послуги з підключення до системи електронної звітності, чим супроводжує процес подання АБОНЕНТОМ звітів до цих органів відповідно до обраного АБОНЕНТОМ та визначеного у Картці приєднання тарифного плану.

Стаття 2.   Загальні положення
2.1.  АБОНЕНТОМ може бути юридична або фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності.
2.2.  Договір є договором приєднання  відповідно до ст. 634 Цивільного кодексу України, тому:
2.2.1.   Форма та зміст договору затверджений Оператором та розміщений на сайті www.eis.net.ua (далі – сайт Оператора), та підписаний електронним цифровим підписом Оператора.
2.2.2.   Договір не передбачає можливості внесення змін з боку АБОНЕНТА за винятком випадків, передбачених п. 10.3 цього Договору.
2.2.3.   Договір укладається у спосіб приєднання до нього АБОНЕНТА шляхом підписання електронним цифровим підписом АБОНЕНТА та надання ОПЕРАТОРУ засобами електронного зв’язку картки приєднання або шляхом підписання договору у  паперовому вигляді.

Стаття 3.   Терміни та скорочення
3.1. Терміни та скорочення в цьому Договорі вживаються у таких значеннях:
адресат звітності – орган державної влади, установа, організація, що приймає звіти в електронній формі;
електронний конверт – складова частина електронного повідомлення, яким передається зашифрований електронний звіт або квитанція, яка містить ряд службових даних, що дозволяють ОПЕРАТОРУ беззаперечно визначити достовірність електронного звіту або квитанції без ознайомлення з їх змістом, в тому числі посилені сертифікати відкритих ключів відправника електронного повідомлення та заголовок електронного звіту або квитанції, відомості про відправника та адресата електронного повідомлення;
квитанція про одержання звіту в електронній формі (далі – перша квитанція) –  електронний документ, що створюється оператором за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення та засвідчує факт і час подання звіту в електронній формі;
квитанція про приймання звіту в електронній формі (далі –  друга квитанція) –  електронний документ, що створюється Центром обробки електронних звітів за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення та засвідчує факт та час приймання (неприймання) звіту в електронній формі та внесення його даних у базу даних адресата звітності;
підписувач – АБОНЕНТ (фізична особа) або посадова особа АБОНЕНТА (юридичної особи), яка відповідно до наказу або іншого розпорядчого документу АБОНЕНТА має повноваження накладати електронний цифровий підпис на звіти в електронній формі;
система електронної звітності (далі – Система) – сукупність організаційних, правових заходів та програмних, програмно-апаратних, телекомунікаційних засобів абонентів, оператора та адресатів звітності, що забезпечують створення, передавання, контроль проходження, оброблення даних та зберігання електронних звітів та квитанцій;
звіт в електронній формі (електронний звіт) – звіт, що сформований і подається за правилами, визначеними відомчими нормативними актами адресатів звітності, та вимогами чинного законодавства України;
центр обробки електронних звітів – структурний підрозділ адресата звітності, що виконує функції інформаційно-технічного адміністратора системи електронної звітності, що включає одержання, перевірку цілісності електронних звітів, внесення їх даних до бази даних адресата звітності, зберігання їх протягом установленого строку, а також їх передачу структурним підрозділам адресата звітності у відповідності до вимог, визначених у відомчих нормативних актах адресатів звітності, що регламентують подання до них електронних звітів.
3.2. Інші терміни та скорочення в цьому Договорі вживаються у значеннях відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис”, Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, нормативних актів адресатів звітності, що регламентують подання до них електронних звітів, іншими нормативно-правовими актами.

Стаття 4.   Особливості створення та подання електронного звіту
4.1. АБОНЕНТ створює електронний звіт за допомогою будь-якого програмного забезпечення, яке підтримує формати електронних звітів, затверджені адресатами звітності.
4.2. При накладенні електронного цифрового підпису та шифруванні електронних звітів АБОНЕНТ зобов’язаний використовувати виключно надійні засоби ЕЦП, надані акредитованим центром сертифікації ключів (далі - АЦСК). За бажанням АБОНЕНТА ОПЕРАТОР забезпечує безоплатно отримання АБОНЕНТОМ надійних засобів ЕЦП одного з АЦСК .
4.3. Під час накладення ЕЦП на електронний звіт АБОНЕНТ зобов’язаний використовувати виключно чинні посилені сертифікати відкритого ключа,  сформовані для нього АЦСК.
4.4. Електронний звіт обов’язково повинен бути підписаний у відповідності до вимог нормативних актів адресатів звітності. Ознайомитись з переліком та змістом цих нормативних актів АБОНЕНТ може на офіційних сайтах адресатів звітності, або на сайті ОПЕРАТОРА.
4.5. Електронний звіт надсилається на електронну адресу Оператора zvit@e-zvit.com.ua.

Стаття 5.   Права та обов’язки Сторін
5.1. ОПЕРАТОР зобов’язаний:
5.1.1.   Провести реєстрацію АБОНЕНТА в системах електронної звітності адресатів звітності.
5.1.2.   Проінформувати АДРЕСАТА ЗВІТНОСТІ про включення АБОНЕНТА до Системи.
5.1.3.   Забезпечити одержання електронних звітів від АБОНЕНТА для подальшого передавання їх адресатам звітності.
5.1.4.   Провести перевірку наданого АБОНЕНТОМ електронного звіту виключно у частині перевірки службових даних та перевірки чинності посилених сертифікатів відкритих ключів респондента, які містяться в електронному конверті. У разі невідповідності службових даних або втрати чинності хоча б одним із посилених сертифікатів відкритих ключів АБОНЕНТА, надіслати АБОНЕНТУ відповідну квитанцію.
5.1.5.   Створити та передати АБОНЕНТУ та АДРЕСАТУ ЗВІТНОСТІ першу квитанцію та засвідчити наявність електронного звіту позначкою часу. Цей час фіксується в першій квитанції в якості часу подання електронного звіту.
5.1.6.   Гарантовано передати електронні звіти та квитанції від АБОНЕТІВ до центрів обробки електронних звітів адресатів звітності та у зворотному напрямку впродовж двох годин з моменту їх отримання.
5.1.7.   Забезпечити реєстрацію та зберігання інформації про передані електронні звіти та квитанції.
5.1.8.   Забезпечити зберігання електронних звітів у шифрованому вигляді до моменту отримання АБОНЕНТОМ другої квитанції.
5.1.9.   Забезпечити зберігання квитанцій центрів обробки електронних звітів у шифрованому вигляді до моменту отримання їх АБОНЕНТАМИ.
5.1.10.   Забезпечити зберігання власних електронних повідомлень та даних електронних конвертів, а також інформації про передані електронні звіти та квитанції, здійснення їх періодичного резервного копіювання та забезпечення можливості відновлення даних з резерву протягом термінів, визначених законодавством для зберігання відповідних звітів.
5.2. ОПЕРАТОР має право:
5.2.1.   Отримувати від АБОНЕНТА інформацію та документи (довідки, свідоцтва, сертифікати відкритих ключів, інше), необхідні для реєстрації АБОНЕНТА в системах електронної звітності Адресатів звітності.
5.2.2.   Відмовити АБОНЕНТУ в прийнятті та обробці його електронного звіту з наступних підстав:
   АБОНЕНТ використав не посилені або не свої сертифікати відкритих ключів;
   при перевірці посилених сертифікатів відкритих ключів, що містяться у електронному конверті, виявлено, що хоча б один з них не є чинним на момент одержання ОПЕРАТОРОМ електронного звіту, або не був чинним на момент накладання ЕЦП (у разі застосування АБОНЕНТОМ позначки часу);
   при перевірці службових даних, що містяться у електронному конверті, виявлені помилки або їх недостовірність.
5.3. ОПЕРАТОР НЕ МАЄ ПРАВА ознайомлення зі змістом та модифікації даних поданих електронних звітних документів.
5.4. АБОНЕНТ зобов’язаний:
5.4.1.   Ознайомитись зі змістом та вимогами відомчих нормативних актів адресатів звітності, що регламентують подання до них електронних звітів, вимогами чинного законодавства України щодо застосування ЕЦП та неухильно дотримуватись цих вимог.
5.4.2.   Пройти реєстрацію на сайті ОПЕРАТОРА.
5.4.3.   Визначити прийнятний для нього тарифний план та здійснити оплату послуг згідно з ним.
5.4.4.   Використовувати в процесі подання електронних звітів тільки свої особисті ключі та посилені сертифікати відкритих ключів, які є чинними на момент їх використання.
5.4.5.   У разі неотримання квитанції в терміни, встановлені Статтею 5 цього Договору, перевірити факт одержання електронного звіту ОПЕРАТОРОМ телефонним запитом. При підтвердженні факту неодержання електронного звіту ОПЕРАТОРОМ терміново надіслати його повторно.
5.4.6.   Терміново повідомляти ОПЕРАТОРА у разі скасування чи блокування посилених сертифікатів відкритих ключів та надавати ОПЕРАТОРУ нові посилені сертифікати відкритих ключів у разі скасування попередніх.
5.5. АБОНЕНТ має право:
5.5.1.   У встановленому порядку надіслати свій електронний звіт ОПЕРАТОРУ  засобами телекомунікаційного зв’язку (Інтернет).
5.5.2.   Звертатися до ОПЕРАТОРА для отримання будь-яких консультацій щодо роботи в системі подання електронних звітів.
5.5.3.   Надсилати ОПЕРАТОРУ свої зауваження щодо його роботи.

Стаття 6.   Терміни прийняття електронних звітів
6.1. Оператор здійснює прийняття електронних звітів цілодобово, без вихідних.
6.2. Терміни прийняття електронних звітів центрами обробки даних електронних звітів визначаються адресатами звітності.

Стаття 7.   Порядок вирішення спірних питань
7.1. Усі спори і розбіжності, що можуть виникнути між Сторонами з питань, пов’язаних з  виконанням цього Договору, вирішуватимуться шляхом переговорів на підставі чинного законодавства.
7.2. Типи вирішення спорів і порядок їх розгляду:
7.2.1.   спір «заперечення відправлення електронного документа» (Звіт, Квитанція,  Договір в електронній формі), який полягає у тому, що відправник стверджує, що електронний документ не відправлявся, а одержувач – що цей електронний документ був ним отриманий, вирішується таким чином:
   одержувач надає електронний документ;
   перевіряється автентичність наданого електронного документа;
   якщо наданий електронний документ справжній, спір вирішується на користь одержувача, в іншому випадку – на користь відправника;
7.2.2.   спір «заперечення отримання електронного документа», який полягає у тому, що одержувач стверджує, що електронний документ не був отриманий, а відправник – що електронний документ був ним відправлений, вирішується таким чином:
   відправник надає електронний документ та квитанції;
   перевіряється автентичність наданого електронного документа та квитанцій;
   якщо електронний документ та квитанції справжні, конфлікт вирішується на користь відправника, в іншому випадку – на користь одержувача;
7.2.3.   спір «відправлений електронний документ не відповідає прийнятому», який полягає у тому, що відправник стверджує, що відправлений ним електронний документ не відповідає прийнятому одержувачем електронному документу, а одержувач – що одержаний ним електронний документ відповідає відправленому відправником, вирішується таким чином:
   одержувач надає електронний документ;
   перевіряється автентичність цього електронного документу;
   якщо наданий електронний документ справжній, конфлікт вирішується на користь одержувача, в іншому випадку – на користь відправника.
7.3. Сторони домовились, що в разі виникнення спору Сторона, яка вважає, що її право порушено, звертається до іншої Сторони з письмовою претензією. Претензія розглядається в місячний строк, який обчислюється з дня одержання претензії. Письмове повідомлення про результати розгляду претензії направляється Стороні, яка вважає, що її право порушено, впродовж п’яти робочих днів з дня закінчення строку для розгляду претензії.
7.4. При недосягненні згоди між Сторонами у досудовому порядку спори вирішуються господарським судом. Підставою для визначення спорів є протоколи обміну інформацією та електронні архіви Сторін.

Стаття 8.   Відповідальність сторін
8.1. За невиконання або неналежне виконання умов та обов’язків цього Договору Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
8.2. Сторони несуть відповідальність за дії своїх співробітників, яким надано право застосування  ЕЦП (підписувачів), як за свої власні.
8.3. ОПЕРАТОР не несе відповідальності за збої у обміні інформацією, що виникли у результаті несправності ліній зв’язку, відключення та перебої в мережах живлення, несправності апаратних і програмних засобів АБОНЕНТА, адресата звітності, в інших випадках, коли такі збої були спричинені обставинами, які знаходяться поза межами контролю ОПЕРАТОРА.
8.4. ОПЕАТОР не несе відповідальності за зміст електронного звіту, наданого АБОНЕНТОМ.

Стаття 9.   Форс - мажор
9.1. При виникненні форс-мажорних обставин, СТОРОНА зобов`язана письмово негайно проінформувати іншу СТОРОНУ про наявність таких обставин, що перешкоджають виконанню цього Договору.
9.2. Форс-мажорні обставини - це обставини, що виникли внаслідок подій екстраординарного характеру, які не могли бути передбачені та яким СТОРОНИ не могли запобігти (пожежі, повені, шторму, пилової бурі, землетрусу, засухи або інших природних явищ, а також війни, обмежень або санкцій будь-яких держав, що відбулися де-юре або де-факто, дій або відмовлення будь-яких державних влад, блокади, страйку, саботажу, безладдя, заколоти, затримки авіарейсів, тощо) за умов, що ці обставини впливають на виконання Договірних зобов`язань та у їх виникненні відсутня вина СТОРОНИ, якій такі обставини перешкодили виконанню свого обов'язку за цим Договором.
9.3. Якщо повідомлення про форс-мажорні обставини відсутнє, СТОРОНИ втрачають право посилатися, в разі невиконання своїх зобов`язань за цим Договором, на форс-мажорні обставини.
9.4. Термін виконання СТОРОНОЮ зобов`язань по цьому Договору відсувається  відповідно часу, на протязі  якого діяли такі обставини та їх наслідки.

Стаття 10.   Інші умови
10.1.  За цим Договором визначається такий порядок його підписання:
10.1.1.   До підписання даного Договору АБОНЕНТ зобов’язаний отримати посилені сертифікати відкритих ключів, які необхідні для підписання електронного звіту, відповідно до умов відомчих нормативних актів адресатів звітності, що регламентують подання до них електронних звітів,  в одному із АЦСК.
10.1.2.   АБОНЕНТ здійснює оплату послуг ОПЕРАТОРА відповідно до визначеного пакету послуг, заповнює картку приєднання, накладає ЕЦП керівника та ЕЦП, що є аналогом відбитку печатки АБОНЕНТА та надсилає на електронну адресу ОПЕРАТРА, а саме:________________________ _________.
10.2. Про внесення змін до цього Договору ОПЕРАТОР повідомляє АБОНЕНТА письмово протягом 10 днів з моменту набуття ними чинності.
10.3. Про зміну будь-яких даних АБОНЕНТА, внесених ним до Картки приєднання, АБОНЕНТ повідомляє ОПЕРАТОРА письмово протягом 10 днів з моменту їх настання.
10.4. За бажанням АБОНЕНТА договір може бути підписаний в паперовому вигляді та направлений на поштову адресу ОПЕРАТОРА.

Стаття 11.   Термін дії Договору
11.1.  Цей Договір набирає чинності з моменту отримання ОПЕРАТОРОМ оплати за послуги, Картки приєднання, підписаної ЕЦП АБОНЕНТА та діє протягом 12 місяців.
11.2. Якщо жодна із СТОРІН за тридцять календарних днів до закінчення терміну дії цього договору письмово не повідомить іншу СТОРОНУ про припинення дії цього договору, цей договір пролонгується на кожний наступний рік на тих же умовах.
11.3. Цей Договір може бути розірвано за згодою СТОРІН або у випадку передбаченому законодавством, та за ініціативою однієї із СТОРІН. При цьому СТОРОНА, яка хоче розірвати цей Договір, має повідомити іншу СТОРОНУ не пізніше, як за два місяці до дати розірвання.

Стаття 12.   Податковий статус сторін
12.1. ОПЕРАТОР є платником податку на прибуток на загальних підставах.

Стаття 13.   Реквізити ОПЕРАТОРА
ТОВ «Ефективні інформаційні системи»
01032 м. Київ, вул. Саксаганського, 119
код ЄДРПОУ 35058819, р/р 26005164916 в ВАТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК «АВАЛЬ» (м. Київ), МФО 380805, ІПН 350588126552, свідоцтво платника ПДВ №100049581

Директор П.І. Краснов
 
Додаток № 2


Перелік тарифних планів

№ п/п   Назва тарифного плану   Абоненти   Вартість з ПДВ, грн.   Умови оплати
1.   Діловий   Юридичні особи   1 380,00   100% авансовий платіж
2.   Спеціальний   Фізичні особи – підприємці, бюджетні підприємства соціально-культурної сфери, релігійні та благодійні організації, фонди та громадсько-політичні об’єднання   390,00   100% авансовий платіж




















 
кто поймет женщину-тот будет править миром .....

Форум Краматорська

Re: Палки в колеса от чиновников
« Відповідь #30 : 01 Вересень 2009, 13:36:04 »

01 Вересень 2009, 14:06:50
Відповідь #31
Offline

souls


Offline souls

  • мы молодая нация – и у нас все впереди!
  • ****
  • Старожил
  • Повідомлень: 1313
  • Країна: 00
  • Карма: +81/-3
  • Дякую
  • Сказав: 59
  • Отримав: 157
  • укр.
    • Чоловіча
    • Перегляд профілю
И что Вас в договоре смущает?
О купите мне черные слепые очки
И заткните мне рожу правдивой газетой
Чтобы я не увидел, чтобы я промолчал
Чтобы было беззвучно, темно и смешно

01 Вересень 2009, 14:12:16
Відповідь #32
Offline

ZENA


Offline ZENA

  • жить грустно и невыносимо
  • *****
  • Ветеран
  • Повідомлень: 5706
  • Країна: 00
  • Карма: +258/-7
  • Дякую
  • Сказав: 28
  • Отримав: 24
  • выбирая богов мы выбираем судьбу...
    • Жіноча
    • Перегляд профілю
меня смущает перелик тарифных планов
с какого рожна я ради отчета только в ГНИ должна им платить весь пакет в 1380 грн...
кто поймет женщину-тот будет править миром .....

01 Вересень 2009, 14:42:32
Відповідь #33
Offline

горобець


Offline горобець

  • *****
  • Ветеран
  • Повідомлень: 8543
  • Карма: +164/-12
  • Дякую
  • Сказав: 8
  • Отримав: 121
  • свободу попугаям!
    • Чоловіча
    • Перегляд профілю
ну просто замечательно. совершенно левой конторе 1380 грн насыпать. а за что? за то что они информацию принимают, хранят и передают в ЦЕНТР ОБРАБОТКИ информации? а на кой шиш? а почему нельзя направить информацию сразу в центр?
прочитал пункт о том, что оператор не имеет права рассекречивать информацию, но не нашел ничего об ответственности за это. а вдруг рассекретит? и шо? и ничо. а почему?
аматор птацтва

01 Вересень 2009, 15:16:34
Відповідь #34
Offline

souls


Offline souls

  • мы молодая нация – и у нас все впереди!
  • ****
  • Старожил
  • Повідомлень: 1313
  • Країна: 00
  • Карма: +81/-3
  • Дякую
  • Сказав: 59
  • Отримав: 157
  • укр.
    • Чоловіча
    • Перегляд профілю
Цитувати
1380 грн...
... в год. с НДС

Тарифы - это наверное единственное, что в данном договоре не смущает меня.
Цитувати
ради отчета только в ГНИ должна
Почему - должна? Вас заставляют?
И какой смысл ради отчета только в ГНИ вообще затевать эту канитель с электронной отчетностью? Вы в другие фонды не отчитываетесь?


О купите мне черные слепые очки
И заткните мне рожу правдивой газетой
Чтобы я не увидел, чтобы я промолчал
Чтобы было беззвучно, темно и смешно

01 Вересень 2009, 15:28:30
Відповідь #35
Offline

souls


Offline souls

  • мы молодая нация – и у нас все впереди!
  • ****
  • Старожил
  • Повідомлень: 1313
  • Країна: 00
  • Карма: +81/-3
  • Дякую
  • Сказав: 59
  • Отримав: 157
  • укр.
    • Чоловіча
    • Перегляд профілю
ну просто замечательно. совершенно левой конторе 1380 грн насыпать. а за что? за то что они информацию принимают, хранят и передают в ЦЕНТР ОБРАБОТКИ информации? а на кой шиш? а почему нельзя направить информацию сразу в центр?
прочитал пункт о том, что оператор не имеет права рассекречивать информацию, но не нашел ничего об ответственности за это. а вдруг рассекретит? и шо? и ничо. а почему?
А это уже другой вопрос - мутная контора, мутный договор, мутная ситуация.
Начать можно даже с того, что ОПЕРАТОР действует на основании каких-то договоров с гос.органами. В перечне приложений их нет. Так что из договора не видно даже то, что оператор вообще имеет полномочия брать на себя такие обязательства.
О купите мне черные слепые очки
И заткните мне рожу правдивой газетой
Чтобы я не увидел, чтобы я промолчал
Чтобы было беззвучно, темно и смешно

01 Вересень 2009, 15:36:18
Відповідь #36
Offline

СВ


Offline СВ

  • *****
  • Ветеран
  • Повідомлень: 4683
  • Карма: +137/-36
  • Дякую
  • Сказав: 1
  • Отримав: 80
    • Перегляд профілю
Потребуйте договоры, для подтверждения полномочий, устав, справку статистики...

01 Вересень 2009, 15:38:19
Відповідь #37
Offline

ZENA


Offline ZENA

  • жить грустно и невыносимо
  • *****
  • Ветеран
  • Повідомлень: 5706
  • Країна: 00
  • Карма: +258/-7
  • Дякую
  • Сказав: 28
  • Отримав: 24
  • выбирая богов мы выбираем судьбу...
    • Жіноча
    • Перегляд профілю
Пенсионный фонд принимает отчет прямо на свой сервер и денег не берет
ну и какого я буду платить ГНИ ( при том что они на эту электронку умоляли перейти , подсадили
гады , а теперь давай денег требовать так ненавязчиво )
другие фонды в стадии перехода на электронку , вообще это репетиция , так как с 2010 года планируется
обязаловка...
кто поймет женщину-тот будет править миром .....

01 Вересень 2009, 15:49:54
Відповідь #38
Offline

горобець


Offline горобець

  • *****
  • Ветеран
  • Повідомлень: 8543
  • Карма: +164/-12
  • Дякую
  • Сказав: 8
  • Отримав: 121
  • свободу попугаям!
    • Чоловіча
    • Перегляд профілю
Потребуйте договоры, для подтверждения полномочий, устав, справку статистики...

а если в договоре есть пункт о неразглашении?
аматор птацтва

01 Вересень 2009, 16:25:19
Відповідь #39
Offline

souls


Offline souls

  • мы молодая нация – и у нас все впереди!
  • ****
  • Старожил
  • Повідомлень: 1313
  • Країна: 00
  • Карма: +81/-3
  • Дякую
  • Сказав: 59
  • Отримав: 157
  • укр.
    • Чоловіча
    • Перегляд профілю
Потребуйте договоры, для подтверждения полномочий, устав, справку статистики...
Согласен, но боюсь в данном случае ответ будет кратким))
О купите мне черные слепые очки
И заткните мне рожу правдивой газетой
Чтобы я не увидел, чтобы я промолчал
Чтобы было беззвучно, темно и смешно

01 Вересень 2009, 22:43:10
Відповідь #40
Offline

Агурцы


Offline Агурцы

  • ***
  • Постоялец
  • Повідомлень: 789
  • Країна: 00
  • Карма: +33/-6
  • Дякую
  • Сказав: 0
  • Отримав: 0
    • Перегляд профілю
...Поймите, клиентам абсолютно все равно, кому именно платить полторы тысячи гривен! Раньше они приносили их нам с Вами, теперь так же легко будут приносить в «Оператор». И пускай пока еще не весь список фондов, принимающих отчетность в электронном виде, оглашенный «Оператором» на сайте, работает, рано или поздно «Оператор» всех подключит! И если мы с Вами не сформируем общественное мнение, то клиенты легко и просто поверят в то, что 1380 грн. они платят за ВСЕ ОСТАЛЬНОЕ! И даже если потом разберутся, что что-то еще не работает, будет уже поздно – деньги заплачены, но не Вам…
4.      Давайте поднимать восстание! Пришло время подключиться Вам к борьбе, и именно к борьбе! И поверьте, непростой. Любое промедление – шаг в сторону проигрыша. Выжидать больше времени нет!
Если не сопротивляться, не настраивать клиентов против Оператора, то может очень легко получиться ситуация, в которой они станут пользоваться услугами Оператора, формировать отчеты в 1С и подписывать их ключами других АЦСК.
А что это означает для Вас, надеюсь, мне объяснять не нужно. Вроде как все понятно. Найдутся, конечно, такие, которые будут и БЗ пользоваться и Оператором и платить и нам и им, но в условиях кризиса на это рассчитывать особо не приходится. Тем более что цены у нас ними фактически одинаковые, что для клиента означает подорожание подачи отчетов в два раза.  Я прекрасно понимаю, что ситуация выглядит, мягко говоря, неприятно. Но мы в одной лодке, и я с Вами. Поэтому прошу Вас, оставить все разногласия, которые когда-либо возникали между всеми нами, и всем вместе сделать то, что не в состоянии сделать наше государство – ЗАЩИТИТЬ НАШ С ВАМИ БИЗНЕС!...
Одних дармоедов (Бест Звит) заменяют другими (Оператор) - с чего столько шума?

02 Вересень 2009, 01:31:41
Відповідь #41
Offline

ZEVS


Offline ZEVS

  • **
  • Завсегдатай
  • Повідомлень: 237
  • Карма: +16/-3
  • Дякую
  • Сказав: 15
  • Отримав: 1
  • … не судите никак прежде времени…
    • Перегляд профілю
да-да-да   
купила в том году книгу " Разрешительная система Украины "
вы бы видили ее размерчик   :fool:   :swoon:
Она всегда была не маленькая. Так что это результат работы не двух и не пяти лет, а гораздо, гораздо больше...
Для меня очень мало значит, как судите обо мне вы или как судят другие люди; я и сам не сужу о себе.                                                                    Первое послание к Коринфянам 4:3

02 Вересень 2009, 01:34:59
Відповідь #42
Offline

ZEVS


Offline ZEVS

  • **
  • Завсегдатай
  • Повідомлень: 237
  • Карма: +16/-3
  • Дякую
  • Сказав: 15
  • Отримав: 1
  • … не судите никак прежде времени…
    • Перегляд профілю
А что это за совет директоров, и какие у него полномочия,  какие достижения, что уже сделано? И  почему написали только об одном выступлении? Остальные помалкивали?
Инк…. Инк…. Вы же такой знаток КЗОТ. А генеральна, галузева, регіональна угода? Про це Вам хоч щось відомо? А як же Закон "Про колективні договори і угоди"? А Закон «Про оплату праці»? Чи знання суто поверхові, а видаєте із себе затока з усіх питань?!

Рада директорів може бути створена й при виконавчому комітеті міської ради. Діяльність такої Ради поширюється виключно на територію одного міста. Однак це вже не закріплено якимось законодавчим актом, а створюється за рішенням міськ. Ради. Але функції такі ж самі, що й при укладанні регіональних угод.
Для меня очень мало значит, как судите обо мне вы или как судят другие люди; я и сам не сужу о себе.                                                                    Первое послание к Коринфянам 4:3

02 Вересень 2009, 01:41:58
Відповідь #43
Offline

ZEVS


Offline ZEVS

  • **
  • Завсегдатай
  • Повідомлень: 237
  • Карма: +16/-3
  • Дякую
  • Сказав: 15
  • Отримав: 1
  • … не судите никак прежде времени…
    • Перегляд профілю
Вся пикантность данной ситуации заключается в том, что в 2004 году директор «Донмета» был одним из активных участников краматорского штаба по избранию Виктора Ющенко Президентом Украины. Выходит, система начала пожирать людей, которые помогали ее строить. В конечном итоге, члены совета директоров небольшим перевесом голосов решили написать эти обращения. Причем большинство голосовало «за» ради любопытства, чтобы узнать, какую отписку придумают Кабмин с Президентом.
Не надо политизировать. Обычная рейдерская атака! На него сейчас идет прессинг со всех сторон, со всех контролирующих органов, и придирок, и невозможности выполнения требований разрешительных органов.
 Вы бы у него прямо спросили, кому приглянулся его бизнес? Ответ как всегда на поверхности.
Сейчас, к сожалению, многие находятся в такой же «позе», что и Донмет. Цель у тех, кто этим занимается одна, а вот способов достижения этой цели с каждым днем всё больше, и они всё разнообразнее и изощрённей. Увы!
Сергиенко искренне жаль. Очень уважаю этого человека. Тем более, что у него пытаются забрать его детище, которое он создал, и, на которое положил пол жизни. Искренне желаю ему устоять в этой нелегкой борьбе.
А человек, которому приглянулся бизнес Сергиенко, вполне конкретный. И он не имеет никакого отношения ни к КМУ, ни к секретариату президента. А принадлежит он к такой до БОЛИ родной нам (не нам, а вам - с) партии регионов. Хотя политика тут, поверьте, не причем.
Так что, Ромар, врага его Вы не там ищете.
Для меня очень мало значит, как судите обо мне вы или как судят другие люди; я и сам не сужу о себе.                                                                    Первое послание к Коринфянам 4:3

02 Вересень 2009, 01:51:14
Відповідь #44
Offline

ZEVS


Offline ZEVS

  • **
  • Завсегдатай
  • Повідомлень: 237
  • Карма: +16/-3
  • Дякую
  • Сказав: 15
  • Отримав: 1
  • … не судите никак прежде времени…
    • Перегляд профілю
инфа пришла по электронке при отправлении отчета , и обзванивает
ГНИ всех кто раньше здавал , а кому принадлежит , сама хочу узнать,
потому как никто фамилию не называет , а шепотом говорит :- это БЮТ
я сама пожаловаться хочу на это в КабМин , но надо до конца разобраться
кто владелец этого Спецоператора, подробности у ребят кто ставит электронку
могу дать координаты...
А Вы хотите, чтобы шепотом говорили, что это ПР? Такое может и возможно в другом регионе, но не у нас, т.к. у нас ПР это священная корова  8), а вот БЮТ...  :butcher:... это тётка с косой.
Для меня очень мало значит, как судите обо мне вы или как судят другие люди; я и сам не сужу о себе.                                                                    Первое послание к Коринфянам 4:3

Форум Краматорська

Re: Палки в колеса от чиновников
« Відповідь #44 : 02 Вересень 2009, 01:51:14 »