Форум Краматорська

  • 19 Квітень 2024, 06:17:13
  • Ласкаво Просимо, Гість
Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь.

Увійти

Новини:

Автор Тема: Порядок витребування документів про РАЦС  (Прочитано 1489 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

30 Травень 2017, 23:31:43
Прочитано 1489 раз
Offline

Краматорський МВ ДРАЦС


Offline Краматорський МВ ДРАЦС

  • *
  • Посетитель
  • Повідомлень: 51
  • Країна: ua
  • Карма: +0/-0
  • Дякую
  • Сказав: 0
  • Отримав: 5
    • Перегляд профілю

Порядок витребування документів про реєстрацію актів цивільного стану, які були складені за межами України

 Громадяни України та особи без громадянства, які проживають в Україні, витребовують документи на підтвердження фактів реєстрації актів цивільного стану, здійснених компетентними органами іноземної держави, через Міністерство закордонних справ України, якщо інший порядок не встановлено міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України відповідно до  розділу IV Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за                    № 719/4940 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5).
Порядок надання правової допомоги щодо витребування документів про реєстрацію актів цивільного стану, зокрема, між державами-членами СНД, врегульовано Конвенцією про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах. Підписано 22.01.1993 року.  Також, дане питання врегульоване двосторонніми договорами України з Грузією, Республікою Узбекистан, Чеською Республікою, Республікою Кіпр, Угорщиною, Республікою Македонія, Республікою Болгарія, Турецькою Республікою, Румунією, Монголією, Китайською Народною Республікою, Литовською Республікою, Латвійською Республікою, Естонською Республікою, Республікою Польща, Грецькою Республікою, Корейською Народно-Демократичною Республікою та Соціалістичною Республікою В’єтнам.
    Якщо державна реєстрація актів цивільного стану була проведена органами ЗАГС при військових комендатурах радянських військ за кордоном, у дипломатичних представництвах або консульських установах СРСР, повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану здійснюють Об’єднаний архів Управління ЗАГС Уряду міста Москви або архів Управління ЗАГС Адміністрації Московської області Російської Федерації.                                    Для вирішенні питання щодо повторної видачі свідоцтв та інших документів про державну реєстрацію актів цивільного стану громадяни  повинні звернутися до відділу державної реєстрації актів цивільного стану, незалежно від місця проживання, для надання правової допомоги, що включає складення заяв (анкет, прохань).                     Плата за надання даної послуги становить 180,73 грн., що встановлено Розміром плати за надання платних послуг  відділами державної реєстрації актів цивільного стану Донецької області, затвердженим наказом Головного територіального управління юстиції у Донецькій області від 13.12.2016 року № 492/2.                                     
Від оплати платних послуг звільняються особи, які користуються пільгами щодо сплати державного мита, визначені пунктом 18 частини першої статті 4 Декрету Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 року                        № 7-93 "Про державне мито".                           Про надходження таких документів до відділу державної реєстрації актів цивільного стану заявник може дізнатися за номером телефону відділу.                              
Звертаємо увагу, що отримати інформацію про документи про реєстрацію актів цивільного стану громадян, що надійшли до Міністерства юстиції України з-за кордону у 2014-2015 роках у відповідь на звернення громадян, які проживають на тимчасово окупованій території, можна за телефоном +38 (044) 233-64-75.

Форум Краматорська