Заборонити краматорським депутатам та іншим краматорським чиновникам користуватися приватним автотранспортом у робочий час в місті Краматорськ
https://petition.e-dem.ua/kramatorsk/Petition/View/1321Заборонити краматорським депутатам та іншим краматорським чиновникам користуватися приватним автотранспортом у робочий час в місті Краматорськ, а саме чиновникам:
- краматорської міської ради
- краматорської районної ради
- донецької обласної адміністрації
- та іншим, відповідальним за: тротуари, дороги, газони, освітлення та вело чи громадський транспорт.
В черговий раз, просуваю тезу про те, що пора б краматорським "небожителям" в дощову погоду чи іншу негоду пішки на роботу, під час роботи, та з роботи. Або на велосипеді чи громадському транспорті.
Навіщо?
Тротуари...
Занедбані та в жахливому стані, майже відсутні місцями.
Нові будуються за якими завгодно стандартами, але не для людей:
- бордюри набагато вищі рівня тротуару, а не одного з ним рівня. Це призводить до накопичення сміття, пилу, бруду і води в цьому жолобі, перетворюючи тротуари на річки зі сміття та багнюки, та набагато прискорює його руйнування, особливо під час перепаду плюсової/мінусової температури через зміну агрегатного стану води та скорочує строки безремонтної експлуатації;
- газони скошуються під нуль, голяться до землі, утворюючи замість пилозахисного та водопоглинаючого трав'яного шару, багнюку в дощ на тротуарах, та пилові бурі в спеку;
- немає водовідводів - маленькі жолоби з тротуару на газон із фільтрами з піску та каміння, або інші, щоб не розмивати газон;
- немає освітлення.
Пішохідні переходи:
- знову бордюри, яких в принципі не повинно бути на пішохідних переходах, адже неможливо нормально пересуватися: людям з інвалідністю - з палицею чи ходунками, колясочникам, батькам з візочком та маленькою дитиною, та на велосипедах;
- сам пішохідний перехід повинен бути вище рівня основної дороги і виконувати функцію великого лежачого поліцейського, щоб водії були вимушені знижувати швидкість;
- немає водовідводів;
- немає освітлення.
Громадський транспорт:
- самі знаєте в якому він стані... і яка кількість проблем з ним, а вартість проїзду при цьому буде аж 10 гривень!
Один з багатьох прикладів що і як потрібно робити:
Как правильно делать тротуары
https://varlamov.ru/1350027.htmlЗапровадження таких обмежень для тимчасових найманих чиновників у виконавчій владі, допоможе їм бути ближче до простих людей і розуміти їх потреби в пересуванні містом пішки, на велосипеді та на громадському транспорті. І пам'ятати, що вони вибрані народом, на тимчасові посади менеджерів міста і отримують заробітну плату з податків містян, для покращення життя міста і його містян, а не для вирішення суто своїх особистих справ, власного збагачення та підвищення власного комфорту.