imam
Я так подозреваю, что все постройки на ж/д строились централизовано, по единому проекту и, наверняка, у ж/д должен был быть какой то генеральный или единый поставщик стройматериалов. К тому же имея неограниченный доступ к ж/д, ее собственники могли ни грамма цемента и ни одного кирпича не закупать у местных производителей.
не факт
виробництво цемента обумовлено залежами сировини і досить високою вартістю обладнання + енергоємкість
тому цемент - так, скоріш всього, закупали в одному місці
а от кірпіч, навіть маючи "халявне" перевезення, зачасту все-таки вигідніше виробляти на місці (чи близько до нього)
кірпіч могли маркувати по заказу (хоча не факт), або кірпічний заводік міг належати великому синдикату і маркуватись, відповідно, загально-корпоративною маркою (як Кока-Кола, наприклад)
ні на що не претендую- так, маленька довідка з іканомєґі...