Что нарушают наши суды и управления труда и соц защиты? милости прошу:
згідно ст. 46 Конституції України – «допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом», статтєю 43 відповідно Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування", якою передбачено, що допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі не менш встановленого законом прожиткового мінімуму та ст. 1.2. Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням» (Закон 2240) - для застрахованных.
Рассматриваю для застрахованных.
1 Что мы имеем? А имеем мы наступление страхового случая, связанного с рождением и воспитанием ребенка. Ушли в декрет с работы -места, где получаем основной свой доход. Следовательно - это наш случай. Выплаты в 130 грн нарушают конституцию Украины - эта сумма явно меньше прожиточного минимума, гарантированного конституцией. В случае противоречия законодательных актов - принимается тот, который имеет высшую юридическую силу. Кто-нибудь знает закон, имеющий более высокую юридическую силу, нежели конституция? - подзаконный акт??? тем более, что имеются решения конституционного суда о незаконности внесения изменений законом о бюджете.
2 Конституцією України, як законодавчим актом, який має найвищу юридичну силу, встановлені права та основні засади соціального захисту громадян України: в ст.46 зазначено, що соціальні виплати та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом; та згідно ст. 21 та ст. 64 конституційні права людини є непорушними і не можуть бути обмежені, крім випадків воєнного та надзвичайного стану. Звуження змісту і обсягу існуючих прав (коригування розміру допомоги в сторону її зменшення) при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів заборонено ст. 22 Конституції України.
3 Решения конституционных судов
Проте, в липні 2007 р. Конституційний суд України, розглядаючи справу про соціальні гарантії громадян, визнав положення п.7 та п.14 ст.71 Закону України "Про Державний бюджет на 2007 рік" (якими саме зменшується розмір допомог в 2007 році), як такі, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), оскільки цей закон ("Про Державний бюджет на 2007 рік") не може скасовувати чи змінювати обсяг прав і обов'язків, компенсацій і гарантій, передбачених іншими законами України. Таким чином, Рішенням Конституційного Суду України по справі №6-рп/2007 від 09.07.2007р. було відновлено дію статей 41, 43 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування".
В травні 2008 р. Конституційний суд України виніс аналогічне Рішення, стосовно неконституційності змін деяких положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування".
Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 р. по справі №10-рп/2008 знову було відновлено дію статей 41, 43 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування".
27.11.2008 р. Конституційним судом України винесено Рішення №26-рп/2008, яким остаточно вирішено питання щодо невідповідності Конституції України (неконституційність) норм закону про Державний бюджет України, що змінюють інші закони, суть якого полягає в тому, що Закон про Державний бюджет України створює належнi умови для реалiзацiї законiв України, ухвалених до його прийняття.
Тобто, відповідно до Конституції Закон про Державний бюджет України ґрунтується на діючих законах, а не змінює їх (закони) з метою зменшення видаткової частини бюджету.
Таким образом, ЗАКОН О БЮДЖЕТЕ СОЗДАЕТ УСЛОВИЯ, но НЕ ИЗМЕНЯЕТ законы - это определено конституционным судом, решения которого ОБЯЗАТЕЛЬНЫ на территории Украины - управление труда до сих пор ссылается на закон о бюджете.
И ряд других аргументов в пользу мамочек.
В частности, областные суды признают, что действительно, действуют два закона:
а) Закон України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми» - общий закон
б) ст. 1.2. Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням» (Закон 2240) - это специальный закон, имеющий более высокую юридическую силу над общим.
Однако решают, что необходимо пользоваться именно Законом України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми». Этим самым игнорируют конституцию Украины, специальный закон 2240, более того, моя жена платила страховые взносы, наступил страховой случай - рождение ребенка, и государство ОТКАЗЫВАЕТСЯ выплачивать положенное страховое возмещение - уже этих основных аргументов достаточно, чтоб усомниться в здравомыслии принимаемых судом решений
Чем отличается ситуация с не застрахованными и застрахованными? Есть несколько нюансов в оформлении иска и застрахованные имеют право на минималку для работающего населения, которая выше общей.