Вот малая часть аргументации в нашу пользу, остальное выложу после суда, дабы не готовить Ответчика против своей аргументации:), я их по ходу дела замордую
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про державну допомогу сім'ям з дітьми в редакції від 25.03.2005 року.
Розділ III
ОДНОРАЗОВА ДОПОМОГА ПРИ НАРОДЖЕННІ ДИТИНИ
Розділ IV
ДОПОМОГА ПО ДОГЛЯДУ ЗА ДИТИНОЮ ДО ДОСЯГНЕННЯ НЕЮ ТРИРІЧНОГО ВІКУ
Стаття 15. Розмір допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку
Допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі встановленого законом прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років.
Стаття 15 змінена ДБ 2006, зупинено дію на 2006 рік (ст. 77 п.19), встановлено новий розмір ( ст.61, ч. 2), викладена в такій редакції:
допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного
віку - у розмірі, що дорівнює різниці між 50 відсотками
прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, та
середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу
за попередні шість місяців, але не менше 90 гривень, у порядку,
встановленому Кабінетом Міністрів України.
Стаття 15 змінена ДБ 2007, встановлено розмір у відсотковому відношенні (ст.56, ч. 2, абз. 3), зупинено дію на 2007 рік (ст. 71 п. 14).
Зміну визнано не конституційною (рішення КСУ № 6, від 9.07.07)
Стаття 15 змінена ДБ 2008, викладена в новій редакції (Розділ 2 ст. 23 п. 7): 7) частину першу статті 15 викласти в такій редакції:
"Допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі, що дорівнює різниці між прожитковим мінімумом, встановленим для працездатних осіб, та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не менше 130 гривень";
Стаття вважається Конституційною та діючою!
С этим боремся с помощью Решения ксу от 27.11.08, ДБ не имеет право вносить изменения, ограничивающие права установленные другим законом. Также Конституция Украины, ст. 22 – уменьшать пособия нельзя…ст. 46 – пособия не меньше прожиточного минимума, ЗУ про держсоцстандарты и гарантии ст. 17 (Основні державні соціальні гарантії, які є основним джерелом існування, не можуть бути нижчими від прожиткового мінімуму, встановленого законом.)
плюс используем преюдициальность, как возможность обратного действия решений КСУ.
Розділ VIII
ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
3. Розмір державної допомоги сім'ям з дітьми, передбаченої статтею 15 цього Закону, визначається Верховною Радою України в законі про Державний бюджет України на відповідний рік у відсотковому відношенні до прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку з поступовим наближенням до прожиткового мінімуму, але при цьому не може бути нижчим за величину, що дорівнює 25 відсоткам зазначеного прожиткового мінімуму, а з 1 січня 2006 року - 50 відсоткам цього прожиткового мінімуму.
( Пункт 3 розділу VIII в редакції Закону N 2505-IV від 25.03.2005 )
( Щодо дії пункту 3 розділу VIII додатково див. Закони N 3235-IV від 20.12.2005, N 489-V від 19.12.2006, Рішення Конституційного Суду N 6-рп/2007 від 09.07.2007 )
Прикінцеві положення п. 3 змінені ДБ 2006, зупинено дію на 2006 рік (ст. 77 п.19)
Прикінцеві положення п. 3 змінені ДБ 2007, зупинено дію на 2007 рік (ст. 71 п. 14).
Зміну визнано не конституційною (Рішення КСУ № 6, від 9.07.08)
Прикінцеві положення п. 3 змінені ДБ 2008, викладені у новій редакції (Розділ 2 ст. 23 п.8 ):
8 ) пункт 3 розділу VIII "Прикінцеві положення" викласти у такій редакції:
"3. Допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі, що дорівнює різниці між: з 1 січня 2008 року - 50 відсотками, з 1 січня 2009 року - 75 відсотками, з 1 січня 2010 року - 100 відсотками прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців".
Положення вважаються Конституційними та діючими!
С этим боремся с помощью Решения ксу от 27.11.08, ДБ не имеет право вносить изменения, ограничивающие права установленные другим законом. Также Конституция Украины, ст. 22 – уменьшать пособия нельзя…ст. 46 – пособия не меньше прожиточного минимума, ЗУ про держсоцстандарты и гарантии ст. 17 (Основні державні соціальні гарантії, які є основним джерелом існування, не можуть бути нижчими від прожиткового мінімуму, встановленого законом.)
плюс используем преюдициальность, как возможность обратного действия решений КСУ.