Форум Краматорська

  • 08 Лютий 2023, 22:15:54
  • Ласкаво Просимо, Гість
Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь.

Увійти

Новини:

Автор Тема: Запуск проекту "Он-лайн будинок юстиції" на Всеукраїкраїнському рівні  (Прочитано 679 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

04 Квітень 2017, 16:23:40
Прочитано 679 раз
Offline

Краматорський МВ ДРАЦС


Offline Краматорський МВ ДРАЦС

  • *
  • Посетитель
  • Повідомлень: 51
  • Країна: ua
  • Карма: +0/-0
  • Дякую
  • Сказав: 0
  • Отримав: 5
    • Перегляд профілю
Запуск проекту «Он-лайн будинок юстиції» на Всеукраїнському рівні

Міністерство юстиції України максимально рухається до передових технологій. Мета Мін’юсту сприяти становленню в Україні європейських стандартів якості з обслуговування громадян та бізнесу.
Одним із важливих кроків Міністерства юстиції України на шляху до запровадження реального електронного урядування в Україні став запуск національного проекту «Он-лайн будинок юстиції» на Всеукраїнському рівні. Цей проект створено на базі системи он-лайн сервісів Міністерства юстиції, за час роботи яких було надано понад 62 мільйони он-лайн послуг, з них більше 1 мільйона – на платній основі. Презентований проект «Он-лайн будинок юстиції» пропрацював в тестовому режимі на рівні Києва майже рік і виправдав свої ефективність та доцільність.
«Он-лайн будинок юстиції» – це повністю прозора автоматизована система, що забезпечує отримання послуг в електронному режимі без контакту з представниками влади. Віднині українці можуть в он-лайн режимі отримати ті послуги, надання яких на даному етапі викликає найбільші черги, створює бюрократію і сприяє виникненню зловживань представниками влади. Проект  увібрав у себе всі сервіси, які міністерство надає в електронному вигляді та за допомогою Інтернету, не виходячи з дому чи офісу дозволяє:
•   отримувати інформацію зі всіх реєстрів Мін’юсту;
•   контролювати реєстраційні дії відносно своєї нерухомості за допомогою SMS-Маяка;
•   зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
•   отримувати дані про електронний цифровий підпис;
•   користуватись послугами з повторного отримання документів у сфері    реєстрації актів цивільного стану;
•   здійснювати державну реєстрацію фізичної особи – підприємця, державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця, та інше.
Однією із новацій сервісу є соціальний ліфт, за допомогою якого кожен український юрист може залишити свою анкету і вона буде автоматично вноситися в пропозиції із заповнення вільних вакансій в системі юстиції.
На порталі сервісу можна знайти інструкцію з отримання кожної запропонованої послуги, а також залишити відгук.
За рахунок автоматизації значно пришвидшується процес розгляду документів від суб’єктів звернення та ухвалень відповідних рішень. Результат надання електронної послуги з відповідним номером у єдиному реєстрі в електронній формі направляється суб’єкту звернення. Також можливо перевірити факт реєстрації шляхом доступу до публічної інформації з єдиного державного реєстру.
Таким чином, користування он-лайн  сервісами Мін’юсту значно заощаджує час, фінансові ресурси, забезпечує зручність отримання відповідної послуги та максимально мінімізує корупційні ризики.
Нині Україна рухається у ногу з часом зі всім світом в напрямку запровадження електронних сервісів, а Міністерство юстиції України входить в лідери серед державних органів, де запроваджуються електронні технології та проводяться реформи у сфері дерегуляції.

Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії
 з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації
Управління державної реєстрації Головного 
територіального управління юстиції у Донецькій області

Форум Краматорська