а стєсняюсь прєдположить- а Ви не дуже до*уя переоцінюєте ЦІННІСТь власних думокі "нєпаніманіє іх гєніальності"??
Вивчали НЕ НАЦИЗМ, а МЕТОДИ ПРОПАГАНДИ на основі нацизму - по аналогії зі спиртом - ФОРМУЛУ, а не СТАН ЗП*ЯНІННЯ
шо там дядю казали про підміну понятть???
Так шо було- вивчення методів пропаганди чи собстн пропаганда?
Бо получається, шо Ви прирівняли вивчення складу спирта до вживання алкоголю на уроках....
Сплутали (шось мені здається, шо СВІДОМО) СУБ*ЄКТ вивчення зі СПОСІБОМ застосувааня суб*єкта....
Причепились до слова "пропаганда"... А воно є не спосібом, а суб*єктом... Ферштейн зіх, Іван Андрєіч?
Колєго, якшо для Вас ТАК ВАЖЛИВО аби шо сказати, най би залишити за собою останнє слово- то я без претензій... Я вступлю +)))