Не стоит винить адвоката.
Сейчас в нашем суде ОЧЕНЬ сложно работать.
Не хотят выносить решения против исполкома, коммунальных предприятий, БТИ и т.д., хотя и имеют право на свое субъективное мнение.
Что касается выплат на ребенка, то они могут быть присуждены судом только за 2007год.
Ничего подобного. Согласно конституции Украины уменьшить размер назначенного пособия нельзя. То есть, если вы выиграли за 2007 - и вам урезали вплаты за 2008-2009 - это уже можно не только административное, но и уголовное дело заводить - самоуправство и тд, собственно подобнаязаява у мну в архивчике есть.
Далее, Конституционный суд Вынес ряд решений в пользу мамочек. Окончательную точку поставил 27.11.2008 г. №26-рп/2008 - когда определил, что: щодо офіційного тлумачення ст.95 Конституції України. Ці позиції полягають у тому, що: "законом про Держбюджет не можна вносити зміни до інших законів, зупиняти їх дію чи скасовувати їх, оскільки з об'єктивних причин це створює протиріччя у законодавстві, і як наслідок - скасування та обмеження прав і свобод людини і громадянина. У разі необхідності зупинення дії законів, внесення до них змін і доповнень, визнання їх нечинними мають використовуватися окремі закони".
Теперь читаем, что пишут в отказе управление труда? правильно -продолжают ссылаться на нормы, являющиеся неконституционными. А решения конституционного суда обязательны для исполнения. Кроме того, решение Конст суда - это ТОЛКОВАНИЕ - соответствует закон конституции или нет. НЕТ ни одного нормативного документа, где было бы сказано, что закон, признанный КС неконституционным, до даты решения соответствует конституции - закон не соответствует конституции с самого дня принятия.
Конституційним судом встановлено, що Рішення від 09.07.2007 р. , від 22.05.2008 р. та від 27.11.2008 р. мають преюдиціальне значення для судів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'язку з правовідносинами, які виникли внаслідок дії положень статей зазначених законів, що визнані неконституційними. У мотивувальній частині своїх рішень конституційним судом приводяться правові засади для признання такого акту неконституційним, які виникли або ДО, або у момент вступу в дію відповідного правового акту. Тим самим Конституційний суд України непрямо підтверджує, що фактично оспорюваний правовий акт суперечить Конституції задовго до прийняття рішення Конституційним судом України, щодо його неконституційності, тобто - не може спричиняти появу правових наслідків.
Згідно з Конституцією України, а саме стаття 152, частина друга:
«Матеріальна чи моральна шкода, завдана фізичним або юридичним особам актами і діями, що визнані неконституційними, відшкодовується державою у встановленому законом порядку»