Про кольцевую я шутил .
Специфіцність краю очевидна - спочатку будувалась залізниця, а потім біля станцій виробництво, біля яких ширились поселення. Потім залізницю продублювало шосе, яке як намисто нанизало міста (Констянтинівка цікаве місто). Тому, хоч не сто, а дев'яносто - вважаю за нормальне.
Без подземных (надземных ) переходов нужен светофор на каждом перекрестке .
Надземні переходи дешевші за підземні, але обмежують транспорт по висоті (підземні обмежують по вазі, але не так суттєво). Хоча, як що замість трамвая буде тролейбус, то саме він і буде встановлювати цю межу.
Дебилы будут и припаркованны и прыгать из полосы в полосу .
І перебігати дорогу в п'ятидесяти метрах від переходу... Це життя. На паркувальників треба евакуатор, на стрибунів - камери, на бігунів - св. Петро.