Форум Краматорська

  • 18 Квітень 2024, 19:23:19
  • Ласкаво Просимо, Гість
Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь.

Увійти

Новини:

Автор Тема: Вернуть матрас в магазин  (Прочитано 9021 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

25 Жовтень 2008, 04:50:39
Прочитано 9021 раз
Offline

Шанталь


Offline Шанталь

  • Новичок
  • Повідомлень: 2
  • Карма: +0/-0
  • Дякую
  • Сказав: 0
  • Отримав: 0
    • Перегляд профілю
Я купила матрас. Матрас хороший, претензий к качеству нет. Но он мне совершенно не подходит. Я на нем не то, что уснуть - просто лежать не могу. Хотя, когда покупала, даже лежала - все было в порядке.

Есть ли возможность вернуть его в магазин и получить деньги обратно? Срок - 10 дней. Или хотя бы обменять? Какова процедура возврата/замены?

Форум Краматорська

Вернуть матрас в магазин
« : 25 Жовтень 2008, 04:50:39 »

25 Жовтень 2008, 08:17:06
Відповідь #1
Offline

человек


Offline человек

  • ****
  • Старожил
  • Повідомлень: 2617
  • Країна: ua
  • Карма: +127/-23
  • Дякую
  • Сказав: 35
  • Отримав: 18
  • Все было, есть, будет хорошо и даже лучше!
    • Чоловіча
    • Перегляд профілю
Время поста наводит на мысль, что матрас и спать Вам не дает... А если по делу, то вернуть товар, даже надлежащего качества можно в 14-ти дневный срок.
Вот ссылочка где подробно все описано. Ссылка правда российская, но по украинскому закону о защите прав потребителей тоже можно возвратить в двухнедельный срок.

Цитувати
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної  якості

 1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
 Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
 Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
 Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) ( 172-94-п ) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
 2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
 3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

25 Жовтень 2008, 11:15:29
Відповідь #2
Offline

Шанталь


Offline Шанталь

  • Новичок
  • Повідомлень: 2
  • Карма: +0/-0
  • Дякую
  • Сказав: 0
  • Отримав: 0
    • Перегляд профілю
Вы правы. Не дает.

Спасибо за ссылку, но скажите, пожалуйста, разве матрас не подходит под исключения? Там много всего описано, подо что он мог бы был подойти.

25 Жовтень 2008, 11:37:09
Відповідь #3
Offline

balzamnik


Offline balzamnik

  • ****
  • Старожил
  • Повідомлень: 1077
  • Країна: ua
  • Карма: +34/-3
  • Дякую
  • Сказав: 22
  • Отримав: 28
    • Чоловіча
    • Перегляд профілю
Вы правы. Не дает.

но скажите, пожалуйста, разве матрас не подходит под исключения? Там много всего описано, подо что он мог бы был подойти.
Например? Я не нашел ни одного.

25 Жовтень 2008, 12:37:57
Відповідь #4
Offline

She


Offline She

  • *****
  • Ветеран
  • Повідомлень: 7218
  • Карма: +316/-46
  • Дякую
  • Сказав: 1028
  • Отримав: 327
    • Жіноча
    • Перегляд профілю
по-моему, товар не должен был использоваться... Чтобы его можно было обменять или вернуть.
И что проще? Звоните в магазин и заявляете о своем желании обменять матрац. Они вам говорят, почему этого нельзя сделать, и на это уже вы ищете конкретные указания.
А может, они просто расскажут вам, какова процедура возврата-обмена...

25 Жовтень 2008, 20:08:08
Відповідь #5
Offline

PAVLOV


Offline PAVLOV

  • Новичок
  • Повідомлень: 3
  • Карма: +0/-0
  • Дякую
  • Сказав: 0
  • Отримав: 0
    • Перегляд профілю
Вот Вам мой совет. Попробуйте все уладить полюбовно.
А если не отреагирует предприниматель, то вот Вам извлечение из одного решения в котором я был представителем ответчика "Згідно квитанції № 147 від 27.10.2006 року ( а.с. 7 ) позивач замовив у відповідача матрац „Седьмое небо" розміром 1,6 х 2,0.

25.11.2006 року позивачу було доставлено вказаний товар, за який ним сплачено загальну суму 2826 грн..

Листом від 27.11.2006 року позивач звернувся до відповідача з вимогою про заміну матраса на інший матрас, або повернути сплачені кошти.

 

2

Згідно акту розгляду претензії до якості продукції від 29.11.2006 року ( а.с. 4 ) встановлено фактичні розміри продукції: ширина 1600 мм, довжина 2010 мм та матрас відповідає характеристикам заявленим заводом виготовлювачем.

30.11.2006 року позивач надіслав до відповідача заяву про проведення незалежної експертизи встановлення розмірів придбаного матрасу.

Згідно висновку спеціаліста від 12.01.2007 року ( а.с. 19 - 23 ) функціональні розміри матраса становлять 1600x2000 мм, що відповідає даним виробника і вимогам нормативної документації. При цьому досліджуваний матрас завеликий для ліжка позивача і не вміщується на ньому та призначений для матрасів функціональними розмірами 1590x1990мм, тобто для комплектування ліжка позивача придбаний товар непридатний.

Позивач відмовився від проведення по справі судової товарознавчої експертизи і авансування її вартості і таким чином не спростував правильність висновку, тому визначений розмір матрасу відповідає фактичним даним, при цьому позивач підтвердив правильність висновку спеціаліста та замовлення саме матрасу розмірів, що зазначені в квитанції від 27.10.2006 року.

Відповідно до ст. 9 Закону України „Про захист прав споживачів", споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Як встановлено в судовому засіданні, матрас знаходиться у позивача без індивідуальної упаковки виробника, укладеним на ліжко. Положення, в якому матрас розміщений на ліжку, категорично заборонене виробником з причини можливої втрати таких, що не підлягають відновленню, споживчих якостей матраса.

За викладених обставин, суд приходить до висновку про неможливість обміну матрасу придбаного позивачем.

Згідно ч. 2 ст. 9 Закону України „Про захист прав споживачів", якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Оскільки позивачем не ставить вимога про розірвання договору, тому відсутні підстави для повернення коштів за придбаний матрас в розмірі 2826 грн.. Таким чином, суд приходить до висновку про безпідставність заявлених вимог."
Составляйте правильно свои требования!!!

27 Жовтень 2008, 11:56:15
Відповідь #6
Offline

Andy


Offline Andy

  • Amat victoria curam
  • ****
  • Старожил
  • Повідомлень: 1294
  • Країна: 00
  • Карма: +81/-2
  • Дякую
  • Сказав: 399
  • Отримав: 177
    • Чоловіча
    • Перегляд профілю
Прошу прощения за оффтоп, но у меня была вот какая ситуация.
Мы приобрели довольно дорогой матрас одной производства из продвинутых в Украине фирм. Матрас сделан по крутой европейской технологии и пр.
Мы не могли спать на нем дней двадцать, лежание на нем не приносило полноценного отдыха!!! Были в диком расстройстве!!!!!!
По прошествии указанного времени всё наладилось, и сейчас мы не представляем себе другого...
Может, лучше не спешить?..

Форум Краматорська

Re: Вернуть матрас в магазин
« Відповідь #6 : 27 Жовтень 2008, 11:56:15 »