Найцікавіше, Арі, що загальноосвітня програма ПТУ, технікуму та ВНЗ майже не відрізняється. У ВНЗ є додатково політологія, психологія. І на цьому різниця, здається закінчується.
тому, було б бажання, кругозор можна і там розширювати. А от застаріле обладнання для навчанння і не менш застарілий консервативний пед. склад - то і правда проблема.
Для порівняння наведи приклад КТТ, де я викладала свого часу.
Давні спеціальності "електрик з ремонту побутової техніки" та "швачка-технолог" досі працюють на дуже старій базі. Наші хлопці пишуть дипломні проекти про ремонт пральних машин та холодильників застарілого зразка (які вже давно не використовуються), бо нових моделей у лабораторії просто нема, теж саме у дівчат - Ви б бачили ті допотопні машинки. А от нова спеціальність - модельєр - просто супер! Там такого рівня освіта! Є такі класні викладачі (таж Марина Князєва - відома художниця). Наші випускники без проблем вступають вчитися далі до Універу легкої промисловості у Києві або от двоє моїх студентів недавно склали іспит до Харківської Академії Дизайну та Мистецтв. І, що показово, на престижні кафедри і на бюджетні місця.
А от ті, хто мав необережність залишитися у Краматорську або отримують іншу, найчастіше економічну, освіту або працюють на кабальних умовах без трудової книжки у невеликих майстернях чи консультантами у магазинах тканин. Отак і глушиться і їхній потенціал, і їхня освіта.
Тому дійсно потрібна серйозна програма підтримки ПТУ і технікумів.