Форум Краматорська
Краматорськ та світ навколо нас => Образование, воспитание => Тема розпочата: ArtD від 28 Серпня 2008, 14:26:33
-
Как таковой «прямой линии» с начальником управления образования Виктором Суковым не было. Зато получилась хорошая пресс-конференция для журналистов. Удалось выяснить, что 1 сентября в первый класс пойдет 1547 детей. Однако это цифра по состоянию на 20 августа. По заверению «главного учителя» города будет больше. Всего же планируется, что учащихся в школах Краматорска будет 16 тысяч.
«Оценка готовности школ очень высокая, – сказал Виктор Суков. – На совещании главного управления образования в Донецке по этому поводу Краматорск прозвучал среди лучших».
http://obshegitie.org.ua/?q=node/182
-
В коридорах и кабинетах, а также головах специалистов министерства образования и науки Украины зародилась новая тенденция – профильные классы. Говорят, с 2010-11 годов все классы будут профильными. Иными словами, с учетом способностей учащиеся будут определяться, где учиться, чтобы в дальнейшем поступить в институт и осваивать выбранную профессию.
До речі, цікаве питання...
На мою думку школа зараз ніяк не допомогає дитині в виборі майбутньої професії, і це не правильно. Молоді люди поступають в вузи за принципом "друг пішов, батьки сказаи, на що грошей вистачило"... Зрозуміти ким ти будеш, ким ти будеш працювати все своє життя в 16-17 років майже неможливо. Тому діти вчаться і працюють потім погано, бо це не їх.
Як допомогти дитині розібратися КИМ їй краще бути і на кого вчитися???...
-
Є така тяжка "професія" - профорієнтатор :( І ВНЗ - профорієнтують... кожний до себе.
А якщо серйозно, учбово-виробничих комбінатів вже немає. Вони ж займалися цим? Чи ми не про те?
Завод займатися цим питанням не буде. Він і студентів то не сильно профорієнтує, а школярів...
Хто ще. Міський відділ освіти?
Поки зробити вибір в майбутній професії допомагає лише ВНЗ, який зацікавлений в школярах конкретної школи. І "допомогає" він в межах своїх напрямків навчання.
P.S.
А що ж взагалі виходить. Можна трохи лірики?!
Зараз склалась ситуація, коли всюди потрібна вища освіта. Від того диплом про ВО втратив свою унікальність. Майже зникла середня технічна освіта (як мета). Тобто вона є, звичайно, але як перехідна стадія до ВО (пільги при вступі до ВНЗ і т.і.) На заочному відділенні навчаються люди, для яких освіта не потрібна, потрібна "корочка". Навіщо? Навіщо майстру цеха ВО? Навіщо вона станочнику?
До чого це я? А не знаю. Просто... накипіло :) Відпустка скінчилася.
-
ну ти ж бачишь, що "В головах специалистов министерства образования и науки Украины зародилась новая тенденция"???... Як на мене, це правильна тенденція. Профорієнтація вузів це само собою, але в нас зараз є розрив в ланцюзі "школа-вуз-робота". Кожен вариться сам по собі. А це не припустимо, тим більше з введенням 12-річної освіти в школі, бакалавра-магістра у вузах і т.д. Всі ці нововведення сказуються на цьому ланцюзі. І треба, що він працював, щоб дитина наприкінці школи більше орієнтувалася на ринку труда, а не обирала професію за думкою батьків чи друзів... Це буде вигідно всім!
-
Згоден на всі 100.
А щоб ця тенденція ПІШЛА, треба, як казала Віра в іншій темі системний підхід :) І одним з перших питань, як на мене, треба вирішувати ЗАВИСОКИЙ ПОПІТ НА ВИЩУ ОСВІТУ. Який сформувався завдяки роботодавцю. І, до речи, загальне тестування сприяє цьому.
І ось ще: "школа-вуз работа" - це добре. А можна ще і "школа - ПТУЗ-работа". Так буде ліпше.
-
здалися тобі ті пту :о) вони свій контінгент знайдуть...
-
Та знайдуть, звісно :)
Нам з тобою відомий "контінгент" студентів заочників :) І в мене постійно виникає питання: НАВІЩО ЦЬОМУ ХЛОПЦЮ диплом ВНЗ, якщо він працює на верстаті. Якісна ПРОФЕСІЙНА ТЕХНІЧНА освіта - так. ВИЩА - ні.
І поки це не буде закріплено на рівні держави - все буде продовжуватись. Зараз зі шкільної парти дітям вдолблюють - треба отримувати ВО. Байдуже, навіть якщо ти будеш продавцем в магазині, і не будеш працювати за фахом. В такому разі - навіщо ЦЕ?
Ну то й годі :) Повернемося до теми. Орієнтація учня:
Можливо, нова шкільна реформа щось вирішить. Принаймні, учня старших класів буде простіше орієнтувати, тому що він буде СТАРШИМ за тих, хто зараз виходить з 11 класу.
-
ти хочеш лишити людину права отримати вищу освіту?... Як це має бути "закріплено на рівні держави"???...
Закон №2342342342
"Якщо ти працюєш на верстаті вища освіта для тебе заборонена" :о)))
Постав йому "2" і відрахуй його з вузу, нехай іде далі працювати на верстат!... АЛЕ... Ми с тобою знаємо шо АЛЕ...
От тому я і кажу, що БУДЬ-ЯКА реформа в одній з ланок цього ланцюга "школа-пту/внз-робота" відіб"ється на інших. І це треба враховувати. А цього нажаль ніхто не робить... або роблять та я не помічаю...
-
ти хочеш лишити людину права отримати вищу освіту?... Як це має бути "закріплено на рівні держави"???...
Закон №2342342342
"Якщо ти працюєш на верстаті вища освіта для тебе заборонена" :о)))
Звичайно ні :)
Як мінімум підтримувати середню-технічну освіту. Витягнути термін "ПТУшнік". А то зараз це звучить як лайка :) Тобто наводити лад в цій сфері. Якісь державні програми... Стипендії...
Загальне тестування вже робить перші кроки. Не всі мають можливість вступити до ВНЗ. ДОБРЕ. Йдіть до технікумів.
Постав йому "2" і відрахуй його з вузу, нехай іде далі працювати на верстат!... АЛЕ... Ми с тобою знаємо шо АЛЕ...
АЛЕ... :(
-
Не всі мають можливість вступити до ВНЗ. ДОБРЕ. Йдіть до технікумів.
як на мене більше і не треба...
і тут знов таки "вспливає" наш ланцюг...
завод в першу чергу повинен бути зацікавлений в класних фахівцях. Тобто стипенції - це до роботодавців в першу чергу! Робіть щось для своїх майбутніх кадрів, і вони прийдуть до вас вже підготовленими, і завод більше заощадить потім, якщо зараз вкладе в проф.освіту. І заводи вже починають це розуміти. Але повинен працювати ВЕСЬ ланцюг...
-
Тобто стипенції - це до роботодавців в першу чергу!
О_о
а потім шо - в рабство його продавати?
-
Зараз зі шкільної парти дітям вдолблюють - треба отримувати ВО. Байдуже, навіть якщо ти будеш продавцем в магазині, і не будеш працювати за фахом. В такому разі - навіщо ЦЕ?
а вам не приходило в голову, что высшее образование дает что-то в жизни, помимо возможности больше зарабатывать и работать "не на станке" и "не продавцом"?
кругозор там..ну и прочую чепуху. не бывает лишних знаний.
продавцу не нужен кругозор? если человек хочет и может учиться, и учится - то какая вам к черту разница будет он потом заниматься этим или нет.
-
Найцікавіше, Арі, що загальноосвітня програма ПТУ, технікуму та ВНЗ майже не відрізняється. У ВНЗ є додатково політологія, психологія. І на цьому різниця, здається закінчується.
тому, було б бажання, кругозор можна і там розширювати. А от застаріле обладнання для навчанння і не менш застарілий консервативний пед. склад - то і правда проблема.
Для порівняння наведи приклад КТТ, де я викладала свого часу.
Давні спеціальності "електрик з ремонту побутової техніки" та "швачка-технолог" досі працюють на дуже старій базі. Наші хлопці пишуть дипломні проекти про ремонт пральних машин та холодильників застарілого зразка (які вже давно не використовуються), бо нових моделей у лабораторії просто нема, теж саме у дівчат - Ви б бачили ті допотопні машинки. А от нова спеціальність - модельєр - просто супер! Там такого рівня освіта! Є такі класні викладачі (таж Марина Князєва - відома художниця). Наші випускники без проблем вступають вчитися далі до Універу легкої промисловості у Києві або от двоє моїх студентів недавно склали іспит до Харківської Академії Дизайну та Мистецтв. І, що показово, на престижні кафедри і на бюджетні місця.
А от ті, хто мав необережність залишитися у Краматорську або отримують іншу, найчастіше економічну, освіту або працюють на кабальних умовах без трудової книжки у невеликих майстернях чи консультантами у магазинах тканин. Отак і глушиться і їхній потенціал, і їхня освіта.
Тому дійсно потрібна серйозна програма підтримки ПТУ і технікумів.
-
Найцікавіше, Арі, що загальноосвітня програма ПТУ, технікуму та ВНЗ майже не відрізняється. У ВНЗ є додатково політологія, психологія. І на цьому різниця, здається закінчується.
в пту тоже учат ряды фурье и диф. уравнения? О_О
-
в пту тоже учат ряды фурье и диф. уравнения? О_О
так это в школе учат : )
-
так это в школе учат : )
бедные школьники :(
-
Найцікавіше, Арі, що загальноосвітня програма ПТУ, технікуму та ВНЗ майже не відрізняється. У ВНЗ є додатково політологія, психологія. І на цьому різниця, здається закінчується.
воот. а продавщица, бессовестная, хочет знать и политологию, и психологию, и социологию - типа понять картину мира.
и ряды фурье ей подавай, чиста для общего развития.
не верю я в отсутствие разницы между программой в пту и вузе.
и уровень преподавателей не может быть одинаковым.
не говорю что всем надо высшее.
но если человек учится по-настоящему, то мне кажется некорректным говорить о том, применит ли он потом знания на практике и достоин ли он их получать.
-
а вам не приходило в голову, что высшее образование дает что-то в жизни, помимо возможности больше зарабатывать и работать "не на станке" и "не продавцом"?
кругозор там..ну и прочую чепуху. не бывает лишних знаний.
Аривидерчи, я трішечки знайомий з тим ЩО і КОМУ дає зараз вища освіта. І те, в що вона перетворилася. Тому не треба цього. Та і ви, напевно, знаєте, навіщо йдуть за ВО на заочне відділення. Я не кажу про всіх. Звичайно, ні.
"Кругозор", кажете ...
...в цьому році було незалежне тестування. Без сертифікату не можливо вступити до ВНЗ. І заочка провалилася. Чому? Тому що БІЛЬШОСТІ тих, хто йде вчитися на заочне відділення треба для початку ШКІЛЬНУ програму вивчити. А деяким, взагалі не місце в вищому навчальному закладі.
Арі (я можу називати вас так?), я не хочу розвивати цю тему :( Це боляча тема. І ДУЖЕ актуальна.
если человек хочет и может учиться, и учится - то какая вам к черту разница будет он потом заниматься этим или нет.
Не сприймайте ТАК буквально. ЗВИЧАЙНО, якщо Є бажання - будь ласка.
-
Особенно "понравилось" заявление, что типа родители с баблом сами в школу прут и спрашивают - сколько надо! Бред, подобное заявляют люди, например, училка с 22 школы, которая просто счет баблу потеряла от взяток. Аналогию все ж проводить рано, но есть сомнения. Особенно же "счастливы" родители 10-11 классников, которым надо по 500 грн. отпереть благодарно в школу.
-
Особенно же счастливы родители 10-11 классников, которым надо по 500 грн. надо отпереть благодарно в школу.
я- родітєль 10-класниці в 22 школі
про ШО ми говорим?
-
Особенно же счастливы родители 10-11 классников, которым надо по 500 грн. надо отпереть благодарно в школу.
я- родітєль 10-класниці в 22 школі
про ШО ми говорим?
О том, что бабло в школы нужно отволочь, мож не во все, однако в большинство - однозначно. Не, можно, конечно, к холодильнику прислониться, но тогда о хороших оценках хоть из шкуры выпрыгивай - забудь. А училку эту вся школа знает, ..., пардон, об этом диспута не было, поэтому изменю свою формулировку на "..."
-
Бодун, не флудим. Мова не про те...
-
а из каких благотворительных фондов поступают в школы деньги? и что это за суммы имелись ввиду "допустимые"? как это можно понять, названия фондов перечислялись? сумма называлась? или это приглашение в благотворительный школьный фонд?
-
Ежегодное интервью Сукова перед началом учебного года
http://www.obshegitie.org.ua/?q=node/325 (https://www.kramatorsk.info/talk/go.php?url=http%3A%2F%2Fwww.obshegitie.org.ua%2F%3Fq%3Dnode%2F325)