Тут не механістичний підхід. Я розумію, шо справа не тільки в накладі, але й в аудиторіїї: деякі газети читають виключно домогосподарки, деякі - усі потроху, а деякі - більшою частиною інтелектуали. Але, щоб захопити мою цільову аудиторію, потрібно давати рекламу в кількох газетах. І наклад деяких НАЙКРАЩІХ з них мене не влаштовує, а ціни на розміщення в них різняться не так сильно як наклади. То ж доводиться замислюватись, чи не марно гроші я викину?.
хм... але ж тіраж відрізняється від заявленого У ВСІХ?
тобто, як не крути, якшо Ви, наприклад, очікували отримати, наприклад 10+5+5+3 тисчі екземплярів своєї реклами, за, скажемо, 1500 грн, натомість Ви отримуєте, наприклад, 5+2+2+1 за тіж гроші..
Абідна, я розумію... Але ж БІЛЬШЕ Ви не отримаєте, нє?
А рекламу давать-то нада, нє?
Ви хоч так, хоч так - ПОВНІСТЮ закриваєте сегмент друкованої реклами - тільки він виявився дещо меншим, ніж Ви очікували..