Evgeny! Введення муніципального(місцевого) податку - найпростіший,але не ефективний спосіб,таке ми вже мали при "розвитому" і інших видах нашого соціалізму. Тільки законна конкуренція зможе вирішити проблему вивезення і переробки побутових відходів про все це вже видано декілька законів,постанов КМУ,наказів Мін... ЖКГ. Справа у тому,що наші місцеві "управителі",які ще і досі вважають себе владою,тобто на кшталт князьків використовують цю галузь для збагачення,але скоро це скінчиться.Потрібно брати з людей оплату за фактично виконаний об"єм послуги. От такий приклад. По нормі мені дають 5.5 м.куб.води на місяць/особу(без лічильника),а я використовую 1.5-2.0, то не вимагають же з мене 5.5х3.7=20.35грн.,а тільки те,що накрутить лічильник. Питання до всіх. Чому ми повинні платити за норму накопичення у 1.6 м.куб/мешканця/рік,яка, до речі, є рекомендованою при проектуванні населен.місць( дивись) Наказ МінЖКГ №75 і інші? Фактичний об"єм послуги треба визначити шляхом замірів.Для цього теж існує методика і наказ №259 від 30.07.2010,але все це частково виконано тільки для об"єктів державної і комунальної власності.Приватний сектор,як завжди по за увагою виконкому в усіх випадках,крім викачування грошей. "ТАК" запропонував простий метод - використання мішків з логотипом. Можна за зразок взяти пакети для вирощування грибів,які давно вже випускають.Нанести логотип і продавати по договору з тією юр.особою,яка буде вивозити відходи.Об"єм такого пакета від 70 літрів,або приблизно 2о кг. До речи натяк не це є і у нових бланках договорів з КАТП. Не згоден я тільки з ціною,що вказав "ТАК" - це дорого.