дуже багато прийдеться пояснювати.... і дуже широко
не всі збагнуть
от бачиш - в данному випадку ТРОХИ шагнули за аксіому "нацизм- зло" - і вже скільки кіпішу
для більшості тре мати якогось "краєугольного камня", якісь табу - безумовні і бездоказуємі - бо не всяк здатен осмислити категорії добра і зла свідомо...
1. Виховання завжди складний процес потребую багато терпіння...
2. То що не всі збагнуть відразу... збагнуть потім
3. якісь табу - безумовні і бездоказуємі... то є догматізм чистої води... не треє дітей привчати к догмам
ми самі виросли на совкових догмах, і шо, скільки прийшлось потім переосмислювати... а не всіж такі вумні...
Отправленный на: Декабря 20, 2007, 11:08:28
Экспертиза психиаторов и педагогов . Вы с психиаторами общались ? 
Школа для элиты выписала препода аж из Ирландии . Обучение идет не по школьной программе и на английском языке . Какая экспертиза . Кто ее будет давать .
Давать оценки должны люди более умные = кабы такие были в стране ,то работали бы в той школе высокооплачиваемыми преподователями .
А наши чиновники от образования могут только брать зеленые бумажки ,за которые вам сделают экспертизу с любым нужным резальтатом .
Общался несколько лет назад с арабами и неграми что учатся в Донецке . Они жалеют что не поехали учится в Францию . Обучение дешевля в Украине ,но с постоянными взятками дешевле и проще (всеже практически родной язык ) во Франции . И эти люди будут оценивать элитную школу и давать акредитацию .
Дети Ющенко и другие шишки это и есть лучшая акредитация .
Ничего этому учителю и этой школе не будет . Пошумят и затихнут .
И не надо приводить примеры из обычных школ .
1. С псіхіатрами, психологами я спілкувався... а ще багото книжок по цьому напрямку прочитав... я розумію про що кажу...
2. Експертизу повиннен робити відділ ліцензування та інститут стандартів освіти при мін. онсвіті та науки... еслі шо...
3. З хабарництвом згоден... алеж не всюди
4. Щодо вчителя можуть і показово вислати...
5. Щодо мене: в таких засобах викладання немає ніякого криміналу... головне як і в якому супроводі його подавати... бо се звичайний приклад дії на свідомість людей політико-психологічних засобами... тобто маніпуляції, НЛП и таке інше... а проблема виникла тількі тому, що ставлення до фашизму в нас таке....
це все одно як би віруючім дати вивчати механізми спокуси дияволом... а вониб вчителя звинувачили у сатанізмі...
совок і ще раз совок у мозках... панти... страхи... бігство від реалій...