Oessi, ну от ви тільки не розпочинайте. Гаразд?! Ми ж розуміємо, що тестові перевірки, про які ви кажете, дуже далекі від того, що має назву загальне тестування. Про ЩО ми говоримо?
а чого це "ми"?
я не розумію
така ж сама система: питання та варіанти відповідей
річ у тому, що нема ніякого індивідуального підходу до учня. так скоро кожному у першому класі будуть давати табельний номер, а вчитель буде вести уроки одразу у всій паралелі через компьютери
це як на фізкультурі: хоч 150см і 60кг ваги, хоч 180см і 65кг ваги, ти повинна стрибнути на 2 метри, пробігти 2км за 11хвилин та нахилитися уперед сидячи, щоб руки торкалися підлоги за ногами на 20см. стандарти не деференціюються
не знаю, може це й на краще. викладачам видніше
я, слава Богу, під це не потрапила
а при вступі дивляться тільки на результати тестування? середній бал з інших предметів не ціікавить нікого? це ж так класно - вчити тільки 2 предмети, за якими тестування. а з інших предметів хай двійки будуть, все одно це неважливо
мене бентежить питання: я зрозуміла, що золота медаль не дала мені анічогісінько у плані мого теперішнього навчання. тобто я могла не тягти біологію, яку я терпіти не могла, не навантажувати себе працею, малюванням, музикою, ОБЖ, російською... загалом, усіма предметами, яких у мене немає зараз в інституті. а могла просто старанно вчити предмети, які я здавала на вступних іспитах та, можливо, ті, що будуть в інституті, щоб потім легше було
я ось думаю, чи так необхідний мені червоний диплом? чи варто мені йти на іспити перескаладати четвірку, яка, можливо, вимальовується? все одно на роботу беруть за середнім балом, чи не так? на усілякі спеціальні степендії я претендувати не можу, мабуть, занадто дурна) і що мені робити? тягти чи не тягти далі? як ви вважаєте? а то щось у мене осінній пофігізм прокинувся
і ще питання: у інституті є шанс залишитися тільки червоним дипломантам?