Ярік і Джімбо, ми зараз говоримо на різний мовах. Мова про ДОЦІЛЬНІСТЬ форми як такової. А ви вже перейшли до деталей, які навєяло вам ваше як я бачу нещасливе піонерське дитинство...
До речі, шкільная форма в союзі була не гіршим проявов уровняловкі. Ви ж згодні з Хотепом? Ну так він вам і навів приклад нормального відношення до форми. Але ж ФОРМА Є!!! Є в Японії, є в Англії. Чи в них теж вже совок? ;о)
Ми якось тут обговорювали системи в/о. Так я наводив приклад П.Кореї. Там ви не побачите дітей на вулицях, які гуляють в красивому одязі з крутими мобілками і розмовляючих про "які в Таньки нові сережки". Бо вони вчаться!!! І форма є одним з тих чінників, які допоможуть це зробити.
Так, тут є елемент совка, якщо хочте, є елемент уровняловкі (ми тут в темі "Комендантский час" про це розмовляли), АЛЕ при введенні шкільної форми треба не перейти цю тонку грань, щоб і не втратити індивідуальності кожного учня, і щоб відволікти його від "тряпок і мобілок", а заставити вчитися. МОЖЛИВО в нас "вийде як завжди"... Бо в нас при владі (в ГорОО, школах і т.д.) такіж люди з радянскими стереотипами і при введені форми вони можуть "напортачити". АЛе то вже інше питання. Ми ж зараз говоримо про шкільну форми як такову...
Зі. Щодо брюк тут я з НікНіком не згоден ;О)