Основна проблема ДатаСвіт, як на мене, це ОБСЛУГОВАННЯ абонентів. Статус монополіста на ринку мережевого телебачення зробив свою справу. І в тому, про що каже Romar є сенс. Клієнт ЗАВЖДИ правий - це не про ДатаСвіт:) Служба підтримки - то є окрема історія... Тобто, її, служби, не існує. Якщо Є проблема - туди додзвонитися НЕМОЖЛИВО. Я розумію, що сотні разів сказати: "ТАК У НАС ПРОБЛЕМА! МИ ЇЇ ВИРІШУЄМО!" то є СКЛАДНО, але - ДЛЯ ЦЬОГО вони і існують

Щоб надати НАМ, користувачам, ЯКУСЬ надію на те, що наша проблема ВИРІШУЄТЬСЯ. Сподіваюся, керівництво ДатаСвіт побачить ЦЮ гілку, а якщо ні, то їм ПЕРЕДАДУТЬ

Хоча... щось в мене є такі підозри, що ВСІМ ВСЕ ВІДОМО!
А інтернет, як такий, мене влаштовує. І швидкість, і обсяги)))