Форум Краматорска

  • 25 Октябрь 2020, 06:20:45
  • Добро пожаловать, Гость
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.


Новости:

Автор Тема: Качество коммунальных услуг  (Прочитано 4130 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

20 Февраль 2007, 09:26:27
Ответ #15
Оффлайн

AntZ


Оффлайн AntZ

  • سلام عليكم
  • *****
  • Ветеран
  • Сообщений: 39936
  • Страна: 00
  • Карма: +787/-556
  • Спасибо
  • Сказал: 0
  • Получил: 4
  • Urbi et Orbi
    • Мужской
    • Просмотр профиля
внутренние правила знать бы хорошо, но необязательно. Мы же собираемся в Суд подавать, а не на рассмотрение какой-нибудь "внутренней коммунальной комиссии"
нужен просто хороший юрист с опытом ведения подобных дел, а "мозговым штурмом" нифига тут не решишь
потому что то, что кажется логичным и здравым на первый неопытный и необразованный взгляд, на самом деле таким зачастую не является
кроме того, нахрена открывать америку, если ее уже открыли?
*
Кидаючи в воду камінці, дивись на кола, їми створені - інакше таке заняття буде порожньою забавкою

Форум Краматорска

Re: Качество коммунальных услуг
« Ответ #15 : 20 Февраль 2007, 09:26:27 »

20 Февраль 2007, 09:34:58
Ответ #16
Оффлайн

Lina


Оффлайн Lina

  • ***
  • Постоялец
  • Сообщений: 836
  • Страна: 00
  • Карма: +21/-17
  • Спасибо
  • Сказал: 0
  • Получил: 0
    • Просмотр профиля
Порядка актирования нет не только для потребителей, но и для коммунальщиков, а это , кстати, на руку потребителям, потому как, в данном случае все доказательства являются допустимыми (ст. 59 ЦПК Украины).

20 Февраль 2007, 09:37:03
Ответ #17
Оффлайн

slc


Оффлайн slc

  • ****
  • Старожил
  • Сообщений: 1646
  • Карма: +14/-6
  • Спасибо
  • Сказал: 2
  • Получил: 2
    • Просмотр профиля
внутренние правила знать бы хорошо, но необязательно. Мы же собираемся в Суд подавать, а не на рассмотрение какой-нибудь "внутренней коммунальной комиссии"
нужен просто хороший юрист с опытом ведения подобных дел, а "мозговым штурмом" нифига тут не решишь
потому что то, что кажется логичным и здравым на первый неопытный и необразованный взгляд, на самом деле таким зачастую не является
кроме того, нахрена открывать америку, если ее уже открыли?
Тоже верно...

20 Февраль 2007, 09:38:20
Ответ #18
Оффлайн

slc


Оффлайн slc

  • ****
  • Старожил
  • Сообщений: 1646
  • Карма: +14/-6
  • Спасибо
  • Сказал: 2
  • Получил: 2
    • Просмотр профиля
Порядка актирования нет не только для потребителей, но и для коммунальщиков, а это , кстати, на руку потребителям, потому как, в данном случае все доказательства являются допустимыми (ст. 59 ЦПК Украины).
То есть любой акт, подписанный толпой соседей, будет являться мало-мальским доказательством?

А это касается коммуналки или потребительских вопросов в целом?

27 Февраль 2007, 16:01:41
Ответ #19
Оффлайн

Lina


Оффлайн Lina

  • ***
  • Постоялец
  • Сообщений: 836
  • Страна: 00
  • Карма: +21/-17
  • Спасибо
  • Сказал: 0
  • Получил: 0
    • Просмотр профиля
Керівнику_______________ ___________
адреса__________________ ___________

Копія: Управління комунального господарства
міськвиконкому


АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про неналежну якість житлово-комунальних послуг
( в порядку ст. 18 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”)


   Ми, що нижче підписалися:
   1.______________________ ________________________ _______________________;
(ПІБ, адреса, телефон)
   2.______________________ ________________________ _______________________;
(ПІБ, адреса, телефон)
   3.______________________ ________________________ _______________________,
(ПІБ, адреса, телефон)
(надалі члени комісії), повідомляємо Вас, про те, що  в період з “___”___________2007 року по “__”_______2007 року надання житлово-комунальних послуг   житловому будинку №____ по вул.___________ в м.Вінниці здійснюється з грубим порушенням вимог діючого законодавства, а саме: ________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
________________________ ________________________ ________________________ _____
Для фіксування вказаного порушення  члени комісії звернулися до Вас телеграмою №_____ від ______________, в якій було вказано дату та час оформлення претензії споживача до виконавця. У зазначений  час Ваш представник не з*явився, у зв*язку з чим, використовуючи право надане ст. 18 Закону України “Про житлово-комунальні послуги” цей акт- претензія Споживача до  Виконавця підписується трьома споживачами Ваших послуг.
На підставі викладеного, та керуючись діючим законодавством,
ПРОШУ:
1.   Розглянути вказаний акт-претензію впродовж 3-х робочих днів і провести перерахунок платежів за надані комунальні послуги, у зв*язку з їх невідповідністю нормам, встановленим діючим законодавством.
2.   Про здійснений перерахунок прошу повідомити письмово за адресою м.Вінниця, вул.____________ буд, кв.
В разі відсутності, впродовж 10-ти  календарних  днів, належного реагування на
цей акт-претензію, Споживач залишає за собою право не проводити розрахунків за надані Вами послуги, до вирішення вказаного спору в суді

Дата                          Підписи

Форум Краматорска

Re: Качество коммунальных услуг
« Ответ #19 : 27 Февраль 2007, 16:01:41 »