Питання щодо підручників варте окремої уваги. У останній рік мого викладання у школі (2004-2005 рр - знаковий рік!), я практикувала нову форму роботи на заняттях з історії - аналіз міфологем. правда, не впевнена, що мені це зійшло б з рук, якби дізналася методист МіськВО.
Тема "ІСТОРІЯ РЕАЛЬНА ТА МІФОЛОГЕМА ІСТОРІЇ: ФАКТОР ІДЕОЛОГІЗАЦІЇ ЩОДО ОЦІНКИ ПОДІЙ"
так от, бралися кілька підручників різних років друку, і розглядався певний історичний період у різних ідеологічних варіаціях. Чесно кажучи, показово.
Кожна епоха набіло пише свою історію - і це, якщо і ненормально, то, у будь якому разі, закономірно. наш час - не виключення. Але як вчитель-практик вважаю, що українські сучасні підручники достатньо адеватні та прийнятні за подачею матеріалу.