А кто напишет про взятки в стихах - тому вообще машину в подарок 
ха-ха.
И правда, странный какой-то источник вдохновения - преподаватели-взяточники...
Или это переводчики проявили свое понимание, организатор-то - представительство Мирового банка? Или журналисты?
А скорее всего, и те, и другие, если посмотреть по ссылке на это:
Учасники конкурсу запрошуються висловити свої думки по одному з наступних запитань:
Чи корупція у вищій школі впливає на цінність та якість освіти
* Яким чином хабарі впливають на рівень знань?
* Чи можна вступити та навчатись у ВНЗ без «зв’язків»?
* Чи здатне незалежне зовнішнє оцінювання знизити корупцію при вступі до ВНЗ?
* Що я можу зробити для протидії корупції у вищій школі?
Отримані роботи будуть оцінюватись за наступними критеріями:
· Відповідність темі та умовам конкурсу;
· Якість роботи, тобто глибина розкриття проблеми, оригінальність викладених думок та аргументованість, обґрунтованість та критичний аналіз, знання та розуміння соціальних, економічних, політичних та культурних процесів, пов’язаних з корупцією тощо;
· Особистий досвід, наявність прикладів та практичних пропозицій, суспільна цінність думок;
· Стилістика та грамотність викладу.
Додаток 1.
Визначення есе
Есе(фр. “еssai” – спроба, нарис) – це жанр твору, який припускає свободу творчості. Це – роздум з приводу чогось побаченого, прочитаного або пережитого особисто. Есе пишеться у вільному стилі. Есе може носити історійко-біографічний, літературно-критичний, філософський, науково-популярний, белетристичний характер. В есе, в першу чергу, оцінюються особисті погляди автора – його світогляд, думки, почуття, цінності й ідеї.