З А К О Н У К Р А Ї Н И Про житлово-комунальні послуги
Стаття 20. Права та обов'язки споживача
1. Споживач має право:
1) одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні
послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання
житлово-комунальних послуг;
2) одержувати в установленому законодавством порядку
необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх
вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру
ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних
послуг, їх споживчі властивості тощо;
3) на відшкодування збитків, завданих його майну та/або
приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок
неналежного надання або ненадання житлово-комунальних послуг;
4) на усунення протягом строку, встановленого договором або
законодавством, виявлених недоліків у наданні житлово-комунальних
послуг;
5) на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх
ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в
порядку, визначеному договором або законодавством;
6) на несплату вартості житлово-комунальних послуг за період
тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї при
відповідному документальному оформленні, а також за період
фактичної відсутності житлово-комунальних послуг, визначених
договором у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
7) отримувати від виконавця компенсацію в розмірі,
визначеному договором, рішенням суду або законодавством, за
перевищення нормативних термінів на проведення
аварійно-відновлювальних робіт;
8) на перевірку кількості та якості житлово-комунальних
послуг у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Пишется заявление в двух экземплярах с посыланием на этот закон и статью с требованием предоставить интересующие вас данные в установленный законодательством срок. дальше уже в зависимости от ответа по ситуации - отказ в предоставлении - жалоба на действия жека, можно и в суд подать за отказ в предоставлении данных и в судебном порядке добиться своего