ink, давно журналістом були?... ;о)
Так, матеріал може і "сирий", емоційний... але дійсно каже АнтЦ: сприймайте його як образу пересічного клієнта, а не як "доповідь банківського експерта з роботи з комунальними платежами". Навіть судячи з цього форуму, виявляється, що високі комісії в вашому банку бентежать ваших беспосередніх клієнтів, а не лише "непрофесійного" журналіста газети "ОЖ"...
Чіко став на правильний шлях, пояснюючи чому склалася така ситуація. Я теж поспілкувався з фахівцем в цьому питанні. В принципі все стало зрозуміло.
Але ви, в даному випадку, поводитесь так само як і автор статті - емоційно - "сам дурак!". Ви ж кажете, що професіонали? То поясніть професійно щодо цього питання, яке виникло! Ваші клієнти люди прості (в більшості), без юридичної чи економічної освіти, і в них, нажаль, іноді можуть виникати з вашої точки зору "дурні" запитання...
Чи ви вважаєте, що відповідь "Не подобається - йдіть в інший банк!" то є "вєршиной" професіоналізму?...