вот-вот появятся на Укрпоште каталоги на местную прессу.
Интересно, сколько подписчиков было у Крамправды на этот год?
Подпишемся на 2015? поднимем тираж 
ЗЫ. уже дважды на "лотках" Крамправды не было - раскупают?
Навестив Краматорск, имела несчастье увидеть два последних номера КП, и сразу возник вопрос.
А зачем она нужна?
Читать политическую рекламу в объемах превышающих законные нормы?
Причем на почти весь титульный лист расположена политическая реклама одного из кандидатов от имени редакции, т.к. не указано что это реклама.
Информация о рекламе дается таким образом, что не каждый обратит внимание на такой заголовок.
Смотреть на фотографии секретаря горсовета (или очередного руководителя) на ее поздравлениях?
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про рекламу
Стаття 9. Ідентифікація реклами
1.
Реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації,
незалежно від форм чи способів розповсюдження, таким чином, щоб її
можна було ідентифікувати як рекламу. 2. Реклама у теле- і радіопередачах, програмах повинна бути
чітко відокремлена від інших програм, передач на їх початку і
наприкінці за допомогою аудіо-, відео-, комбінованих засобів,
титрів, рекламного логотипу або коментарів ведучих з використанням
слова "реклама".
3.
Інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому
привертається увага до конкретної особи чи товару та який формує
або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів)
щодо цих особи чи товару, є рекламою і має бути вміщений під
рубрикою "Реклама" чи "На правах реклами". 4. Логотип телерадіоорганізації, яка здійснює трансляцію
програм, передач, не вважається рекламою.
5. Прихована реклама забороняється.
6. Вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване
найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій
особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого
найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній
поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на
зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або
на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі
приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою.
{ Статтю 9 доповнено частиною шостою згідно із Законом N 145-VI
( 145-17 ) від 18.03.2008 }
Стаття 14. Реклама у друкованих засобах масової інформації
1. Обсяг реклами у друкованих засобах масової інформації
визначається ними самостійно. Друковані засоби масової інформації,
що розповсюджуються за передплатою, зобов'язані в умовах
передплати зазначати кількість реклами в загальному обсязі
видання.
( Частина перша статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 3099-IV ( 3099-15 ) від 17.11.2005 )
2.
Друкована площа, відведена на політичну рекламу впродовж
виборчого процесу в друкованих засобах масової інформації, у тому
числі рекламних, не може перевищувати 20 відсотків обсягу
друкованої площі кожного номера видання чи додатка до нього. Це
обмеження не поширюється на друковані засоби масової інформації,
засновниками яких є політичні партії.
( Статтю 14 доповнено частиною другою згідно із Законом N 3099-IV
( 3099-15 ) від 17.11.2005 )